qiny Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Jeg satt på min facebook profil i dag, så plutselig logga den ut av seg selv. så jeg brøvde å logge meg inn på ny igjen. men da fikk jeg denne beskjeden: "Brukerkontoen er utilgjengelig Din konto er midlertidig utilgjengelig på grunn av vedlikehold. Den bør være tilgjengelig igjen innen noen få timer. Vi beklager det inntrufne." Hva dette her noe noe? er mun profil slettet? hva skal jeg gjøre, er helt frustrert. trenger virkelig facebooken min. Hvs jeg skal lage en ny konto så må jeg legge til alle de vennene jeg hadde. og det tar kjepe lang tid. jeg prøvde det faktisk, men da jeg trykket "Send vennespørsel" flere ganger så ble jeg plutselig blokkert, siden jeg hadde sendt for mange vennespørsler. Kan noen hjelpe meg vær så snill! Er kjempe frustrert og lei meg Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 (endret) Har fått sånn flere ganger jeg også. Er nok bare vedlikehold. Tror nok du får beskjed om du er utestengt. Din konto er midlertidig utilgjengelig på grunn av vedlikehold Endret 25. februar 2009 av Gryterett Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Facebook har jo gitt deg beskjed. Den er under vedlikehold, bare vent et par timer og prøv igjen så klarer du nok å logge inn. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Kan noen hjelpe meg vær så snill! Er kjempe frustrert og lei meg :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå