KvitKnekt Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 (endret) Etter et meget velykket forumtreff 20. februar, er det flere av oss som ønsker å treffes igjen på samme måte. Jeg oppretter denne tråden i håp om å få samlet mange mange mange folk til å delta. Sist gang var vi hjemme hos Peppep, noe vi synes var kjempegreit, og vi var vel ganske enig i at det beste blir å møtes hjemme hos noen, for så å kanskje dra ut sammen senere på kvelden. mer kommer etterhvert som vi blir enige. Neste planlagte treff! Fredag 20. mars 2009 kl 18.00 ved busstoppet ved Vestkanten Bowling, deretter film/mat hos G2Petter. Kart: Kalvedalsveien 52. Dersom noen skal direkte dit tar de bare bussen (2, 11, 31, 50 fra sentrum) til stoppet jeg tror heter Kalvedalsveien og går de siste hundre meterne. Huset ligger på oppsiden av 90-graders-svingen rett før odontologisk fakultet, og er det store mursteinshuset med masse eføy (klatrebusker) på. Gå inn porten som er i hekken, gå opp og rundt hoveddelen av huset, og ring på. Ring meg hvis det er noe på 908 68 921 Interesserte: 2mmy91 bjorn.e * Ehtram * Eplefe G2Petter * jop91 Kuroi-Neko Lise04 Peppep * Riot™ * Sir Tojo snorre * Soni1 ? WhiteKnight * * = Møter opp på bowling Aktiviteter: (kom gjerne med forslag) Bowling Curling Fest Filmkveld Fjelltur Fotball Fotoekskursjon LAN Paintball Pokerkveld Tacokveld Tidspunkt: Generelt fredager og lørdager I vinterferien: 27. og 28. februar, og 6. og 7. mars Om det ikke blir noe iløpet av vinterferien, stemmer jeg for fredag 27. mars Fredag 20 mars kl 18:00 ved Loddefjord terminal, eventuelt hos G2Petter etter bowlingen Høydepunkt forrige treff: (Diskuteres her) Peppep beviser at win7 er mye raskere en OSX Sondre liker tequila bedre enn sitron Jeg blander en heidundranes drink til Ehtram Snorre begynner på Hot and Sweet Snorre fortsetter på Hot and Sweet Snorre forvinner Snorre funnet nederst i trappeoppgangen Snorre forsvinner sporløst igjen Endret 23. mars 2009 av WhiteKnight Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Som jeg skrev i den gamle tråden, så har jeg travle dager foran meg, men hiv meg gjerne på en "interessert"-liste (aka. dette innlegget er kun for å få tråden i mine innlegg ). Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Jeg kaster meg på også. Synd du selv ikke er interessert da, WK (). Får håpe jeg ikke har noe å gjøre den dagen det blir! Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Jeg er også med (noe som dere sikkert har fått med dere) jeg ville også ha denne i mine innlegg Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 24. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2009 Selvfølgelig er jeg interessert! Opprettet jo hele tråden Men men, for de som ikke skjønner slikt.. Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Jeg skulle ønske de kunne bli lagt ut på framsiden av Tek.no el.l; altså, alle forumtreffene som kommer. Regner da med at dette blir om i hvertfall en måned+ Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Faren for at vi blir tilnærmet den samme gjengen neste gang er vel ganske stor, for å være litt realistisk. Får håpe at det ikke avskrekker nye til treffene hvis vi blir en "kjerne", vi er jo ganske hyggelige. For å være ekstremt pirkete som vanlig, så er jeg interessert, ikke "interessert". Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 24. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2009 Tja, det var jo flere som hadde lyst, men som ikke hadde tid. Får satse på at tidspunktet passer bedre denne gangen for flere ^^ Hvis dere ninjaer ser dette, rop ut! Når har dere tid? Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Jeg er interessert. Alle bør (uansett om de skal være med eller ikke) slenge en link i signaturen, så får vi spredd dette til de som henger på andre deler av forumet. Lenke til kommentar
bjorn.e Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Fikk ikkje med meg forgje tråd før det var for sent, men kunne nok blitt med om tid/sted passer overens med vær og vind m.m.. Tid? Etter jobb, og helst en dag uten noe uforesett - om mulig altså Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Jeg tror jeg sitter på ventelinjen litt til. Så slenger jeg meg heller på listen når aktiviteter og tider og slikt begynner å falle på plass. Spørs hvor mye nesten treff trykker på lommeboken, for den er ganske tynn for tiden. Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 mine innlegg Kaaaanskje jeg blir med.. Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Jeg melder nok en gang min usikre interesse. Håper jeg får kommet meg dit denne gangen. Så sett meg opp^-^ :3 Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Jeg melder nok en gang min usikre interesse. Håper jeg får kommet meg dit denne gangen. Så sett meg opp^-^ :3 Du MÅ jo komme. *hypnose* Lenke til kommentar
jop91 Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Gjør som som snorre jeg (ventelinjen) Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 26. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2009 Alle bør (uansett om de skal være med eller ikke) slenge en link i signaturen, så får vi spredd dette til de som henger på andre deler av forumet. Jeg stemmer for denne. Synes alle bergensere bør legge en link i signaturen, selv om de ikke har tid å bli med. Vi må jo prøve å få det ut til flest mulig. Blir det kanskje litt for snart å ha nytt forumtreff iløpet av neste uke? Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Jeg kan i alle fall ikke neste helg. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 W00t, har det nettopp vært forumtreff? Jeg skulle ønske de kunne bli lagt ut på framsiden av Tek.no el.l; altså, alle forumtreffene som kommer. Enig, da hadde jeg kansksje fått med meg forrige forumtreff Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 (endret) Du får være med på dette da Endret 26. februar 2009 av Ehtram Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 (endret) Jepp, glemte visst å skrive at jeg er med på neste hvis det passer Endret 26. februar 2009 av 2mmy91 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå