banansplitt™ Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 (endret) FIFA09 SUPERCUP Info Okey da kjører vi igang med en ny runde. Som dere kanskje fikk med dere gikk den andre meget dårlig da det ble problemer med å oppdatere, problemer med systemet, alt for mange kamper og noen trakk seg. Derfor kjører jeg i gang med noe jeg tror vil funke. Istedet for at hver spiller har nesten 40 kamper, så gjør vi det enkelt og drar det ned til maks 7 kamper, hvis du er god nok. Vi kjører på med cup-spill istedet. Færre kamper, mer spenning, og spill på resultat slik vi liker så godt. Påmeldte (12 av 16) Points (GT: potteplante) ErlendRU (GT: ErlendRU) tc47 (GT: tc47) janfredrik (GT: ShaLongz) Neville (GT: JuniorEPE) Sameboe (GT: Sameboe) Tobbe777 (GT: LifeenderZ310) BERBASHOW (GT: mariuspn) TomHel (GT: tomhel) torkeldl (GT: Torkel89) gaamst (GT: gaamst) Mats Andre (GT: Senz0r) Benitez (GT: SJEF1) Winydancer (GT: papadask) The Game (GT: Gameinho) Sveerbatov (GT Sveern) Regler Vi starter i 1/8-finalene. Hjemme og bortekamp. Dere må spille én gang hjemme og én gang borte, og ja, bortemålsregelen er med. Enkle og greie regler. Er det likt etter 2 kamper både i resultat og bortemål blir det omkamp der bortemål og lignende ikke teller. Den som har vunnet denne omkampen (kamp nr 3) etter ekstraomganger eller straffer eller hvor langt det nå måtte komme er vinneren og går videre. Hvis kampene av en eller annen grunn ikke blir spilt, så send melding og forklar hvorfor slik at vi får sendt den "uskyldige" videre. Om ingen melding fra hverken den ene eller den andre vil begge ryke og spilleren som først gikk ut av turneringen får komme inn og ta plassen. Kampoppsett 1/8-finaler 1/8-FINALE NR. 1 Neville - tc47 1/8-FINALE NR. 2 BERBASHOW - Sveerbatov 1/8-FINALE NR. 3 Points - gaamst 1/8-FINALE NR. 4 janfredrik - TomHel 1/8-FINALE NR. 5 Sameboe - The Game 1/8-FINALE NR. 6 Winydancer - ErlendRU 1/8-FINALE NR. 7 torkeldl - Mats Andre 1/8-FINALE NR. 8 Tobbe777 - Benitez Kvartfinaler KVARTFINALE NR. 1 tc47 - TomHel KVARTFINALE NR. 2 BERBASHOW - torkeldl KVARTFINALE NR. 3 Winydancer - Tobbe77 KVARTFINALE NR. 4 The Game - gaamst Semifinaler SEMIFINALE NR. 1 torkeldl - The Game / gaamst SEMIFINALE NR. 2 Tobbe777 - tc47 HUSK HJEMME/BORTE-KAMPER Endret 5. mars 2009 av Points Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Er vel med jeg da. Lenke til kommentar
Krukmeister Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 (endret) Jeg er med! GT: LifeenderZ310 Hvordan gjør vi det hvis det er uavgjort etter to kamper og begge lagene har like mange bortemål. Spiller vi en tredje kamp som går til ekstraomganger og straffekonk. ved uavgjort? Endret 23. februar 2009 av Tobbe777 Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Melder meg på jeg Gamertag: ShaLongz Lenke til kommentar
Neville Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Jeg er med! Gamertag: JuniorEPE Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 23. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2009 Jeg er med! Hvordan gjør vi det hvis det er uavgjort etter to kamper og begge lagene har like mange bortemål. Spiller vi en tredje kamp som går til ekstraomganger og straffekonk. ved uavgjort? Gjør som i virkeligheten! Gå til ekstraomganger og deretter evt. straffer. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Han tenkte sikkert på om begge vinner hver sin kamp 2-0 for eksempel. Da må man jo spille en tredje kamp som ender uavgjort for å få spilt ekstraomganger og straffer evt. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 23. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2009 Han tenkte sikkert på om begge vinner hver sin kamp 2-0 for eksempel. Da må man jo spille en tredje kamp som ender uavgjort for å få spilt ekstraomganger og straffer evt. Vinner begge hver sin kamp 2-0 går den andre kampen over i ekstraomganger slik det gjør IRL. Bortemål teller også i ekstraomgangene. I'm in Får du skaffa deg xbl? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Han tenkte sikkert på om begge vinner hver sin kamp 2-0 for eksempel. Da må man jo spille en tredje kamp som ender uavgjort for å få spilt ekstraomganger og straffer evt. Vinner begge hver sin kamp 2-0 går den andre kampen over i ekstraomganger slik det gjør IRL. Bortemål teller også i ekstraomgangene. I'm in Får du skaffa deg xbl? Ja, jeg har det på ferde, må bare skaffe meg bredbåndet ut i dukkestua..Det trådløse nettverket strekker seg hit, men en trenger en kabel som du vet :/ Lenke til kommentar
Krukmeister Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Hvorfor står jeg ikke i lista over påmeldte ennå? Lenke til kommentar
Bluth Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Jeg er med! Gamertag: mariuspn Frykt meg! Jeg er syk ! Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 23. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2009 Hvorfor står jeg ikke i lista over påmeldte ennå? Fordi du er uønsket. Neida, bare en liten glipp, du er ført opp nå. Fortsetter det sånn her kan vi jo faen meg ha kampprogrammet klart allerede i kveld. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Jeg er med. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 23. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2009 Liten endring i regler: Er det likt etter 2 kamper både i resultat og bortemål blir det omkamp der bortemål og lignende ikke teller. Den som har vunnet denne omkampen (kamp nr 3) etter ekstraomganger eller straffer eller hvor langt det nå måtte komme er vinneren og går videre. Lenke til kommentar
torkeldl Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 I'm in! GT: Torkel89 Kan ofte berre spele etter 23:00.. Lenke til kommentar
gaamst Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Nå tenker jeg Game blir fornøyd, ledet tabellen i forrige turnering hehe. Men jeg er med. Lenke til kommentar
Senz0r Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Jeg er med! GT: Senz0r Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Håper vi fyller opp før The Game kommer! Eller har han ban, har ikke sett han på lenge nå. Da slipper vi hvertfall den skrytepaven. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg