Gå til innhold

[Løst]HJELP! får ikke flytta eller sletta saves

Anbefalte innlegg

hei. jeg har en venn som har samma spill som meg. resident evil 4 og da har jeg fått saver sån innemellom av han som jeg kan fortsette på. jeg får egentlig ikke lov til å spille dette spillet så en gang en venn til faren min skulle sjekke gjennom pcen tok jeg på forhånd og gjemte dem langt nede i systemet. og når han var ferdig med å sjekke og jeg kom hjem skulle jeg ta fram savene, men det gikk ikke. jeg prøvde å klippe ut og lime inn. dra over.. kopiere og lime inn. og jeg prøvde å slette dem, men hver gang kom denne feilmeldingen opp.

målbanen er for lang

filnavnet/filnavnene er for langt/lange for målmappen. du kan forkorte filnavnet og prøve på nytt, eller prøve en plassering med kortere bane.

jeg har prøvd å endre navnet, men når jeg høyreklikker kommer det ikke det i alternativene. og jeg får heller ikke flyttet den lenger ut. noen som kan hjelpe meg jeg vil helst slippe å måtte slette dem.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Minner om våre regler for bumping:

Hva er "bumping"?

Bumping er posting i gamle tråder, slik at de skal komme lengre opp på lister over de siste postede meldingene. Dette blir gjort av enkelte, og slike meldinger inneholder ofte bare "*bump*". Dette vil i første forsøk bli slettet, men hvis brukeren fortsetter bumpingen kan stenging av tråder og advarsler bli brukt. En har likevel lov til å svare på sine egne tråder, dersom en har ny informasjon å komme med. Bumping tillates i den grad at det går minimum 24 timer mellom hver slik post , at det maksimalt to stykker sammenlagt, og at innlegget inneholder minst 14 tegn.

Nokre innlegg er fjerna.

Nettiketten

Tråden flyttes samtidig.

Lenke til kommentar
Skriv nøyaktig hvor det ligger C:\dosuments\osv...

Høyre klikk på mappa de ligger i og kopier derfra

C:\Users\martin\DOCUME~1\SIMSAF~1\SIMSAF~1\DIRECTX\DIRECTX\DRIVERS\CHT\AZD16H.VXDA00~1\NYMAPP~1\NYMAPP~1\NYMAPP~1\NYMAPP~1A00~1\Extra\SAMPLE~1\Audio\BGS\RPGMAK~1\RPGMAK~1\Setup2\NYMAPP~1\OBILIV~1\DXREDIST\BDAVX\FRETSO~1\FRETSO~1\setup

dette er der det ligger hva mer kan jeg forklare?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...