residenevil Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 hei. jeg har en venn som har samma spill som meg. resident evil 4 og da har jeg fått saver sån innemellom av han som jeg kan fortsette på. jeg får egentlig ikke lov til å spille dette spillet så en gang en venn til faren min skulle sjekke gjennom pcen tok jeg på forhånd og gjemte dem langt nede i systemet. og når han var ferdig med å sjekke og jeg kom hjem skulle jeg ta fram savene, men det gikk ikke. jeg prøvde å klippe ut og lime inn. dra over.. kopiere og lime inn. og jeg prøvde å slette dem, men hver gang kom denne feilmeldingen opp. målbanen er for lang filnavnet/filnavnene er for langt/lange for målmappen. du kan forkorte filnavnet og prøve på nytt, eller prøve en plassering med kortere bane. jeg har prøvd å endre navnet, men når jeg høyreklikker kommer det ikke det i alternativene. og jeg får heller ikke flyttet den lenger ut. noen som kan hjelpe meg jeg vil helst slippe å måtte slette dem. Lenke til kommentar
residenevil Skrevet 23. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2009 har jeg kommi med en umulig utfordring eller? Lenke til kommentar
residenevil Skrevet 23. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2009 ingen som veit om noe svar Lenke til kommentar
sCuper Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Utdyp litt mer, hvor ligger filene? Lenke til kommentar
residenevil Skrevet 23. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2009 Utdyp litt mer, hvor ligger filene? innpå dokumenter så gjennomm 26 mapper og der ligger det. hvis det er nødvendig kan dere sende link til nedlasting av noe program som får sletta det. Lenke til kommentar
residenevil Skrevet 23. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2009 blei det forklart godt nok eller må jeg fortelle mer? Lenke til kommentar
sCuper Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Skriv nøyaktig hvor det ligger C:\dosuments\osv... Høyre klikk på mappa de ligger i og kopier derfra Lenke til kommentar
residenevil Skrevet 23. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2009 Skriv nøyaktig hvor det ligger C:\dosuments\osv...Høyre klikk på mappa de ligger i og kopier derfra jeg orker ikke å skrive ned alt det der dessuten kommer ikke kopier opp blant alternativene bare åpne, åpne i og send til. og det funker ikke å sende til noe sted. Lenke til kommentar
residenevil Skrevet 25. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2009 Skriv nøyaktig hvor det ligger C:\dosuments\osv...Høyre klikk på mappa de ligger i og kopier derfra finns det en lett måte å finne filålasseringa på? Lenke til kommentar
residenevil Skrevet 25. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2009 er det noen som vet eller si hva mer jeg kan gjøre Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Minner om våre regler for bumping: Hva er "bumping"? Bumping er posting i gamle tråder, slik at de skal komme lengre opp på lister over de siste postede meldingene. Dette blir gjort av enkelte, og slike meldinger inneholder ofte bare "*bump*". Dette vil i første forsøk bli slettet, men hvis brukeren fortsetter bumpingen kan stenging av tråder og advarsler bli brukt. En har likevel lov til å svare på sine egne tråder, dersom en har ny informasjon å komme med. Bumping tillates i den grad at det går minimum 24 timer mellom hver slik post , at det maksimalt to stykker sammenlagt, og at innlegget inneholder minst 14 tegn. Nokre innlegg er fjerna. Nettiketten Tråden flyttes samtidig. Lenke til kommentar
residenevil Skrevet 25. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2009 Skriv nøyaktig hvor det ligger C:\dosuments\osv...Høyre klikk på mappa de ligger i og kopier derfra C:\Users\martin\DOCUME~1\SIMSAF~1\SIMSAF~1\DIRECTX\DIRECTX\DRIVERS\CHT\AZD16H.VXDA00~1\NYMAPP~1\NYMAPP~1\NYMAPP~1\NYMAPP~1A00~1\Extra\SAMPLE~1\Audio\BGS\RPGMAK~1\RPGMAK~1\Setup2\NYMAPP~1\OBILIV~1\DXREDIST\BDAVX\FRETSO~1\FRETSO~1\setup dette er der det ligger hva mer kan jeg forklare? Lenke til kommentar
residenevil Skrevet 26. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2009 hjalp det? Lenke til kommentar
residenevil Skrevet 2. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2009 okei nå fikk jeg fiksa det. reinstallerte pcen og da ble det sletta Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå