WheelMan Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Som emnetittelen noe uklart forklarer, er jeg på jakt etter et program som kan samle skjermer. I vårt spacesaver-prosjekt til The Gathering har vi fire prosjektorer. Disse fire prosjektorene kommer da opp som fire separate skjermer i windows. For å kunne vise presentasjoner, filmer o.l. er vi da (såvidt jeg vet) avhengige av å samle disse. Noen som har noe forslag? Evt andre forslag til programvare som kan dra presentasjoner / video o.l. over flere skjermer? Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Dette burde vel Windows takle om de kjører lik oppløsning? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 21. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2009 Dette burde vel Windows takle om de kjører lik oppløsning? Jeg har ikke funnet noen funksjon for dette. Mulig Linux eller andre systemer har slikt? Åpen for det også. Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Jeg tror nok windows støtter dette... dette skal kjøres fra skjermkort på en pc ikke sant? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Mulig at dette kan være av interesse. Det beste hadde vel vært å kommet i kontakt med noen som leverer slikt utstyr til foredrag/underholdning og fått en avtale med dem. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Noe slikt går fra EN pc: http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=54815 Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 22. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2009 Noe slikt går fra EN pc: http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=54815 Joda, men da får vi maks 2560x1600 grunnet begrensning i DualLink DVI.. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Damn, da er det GOOGLE =D Lenke til kommentar
The_Saint Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 (endret) Har prøvd å få til dette selv noen ganger uten videre hell. Vise samme film over fire skjermer / bilde lar seg gjøre via video splitter. Denne med DVI foreksempel: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=312485 Men å slå fire skjermer sammen til en stor har jeg ikke klart å få til. Vet at det finnes dedikert utstyr som kan gjøre dette til en prislapp på 50 000+ Mulig at nVidia Tesla kan klare slikt? Men er ikke sikker. (De er litt over min pris klasse) Så da er det ikke så interesannt å se på dem. Lykke til! Endret 22. februar 2009 av The_Saint Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 22. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2009 Det fungerte utmerket ved bruk av Span-muligheten i XP/Server 03 - thread solved. Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Hvilket/hvilke skjermkort er det dere bruker til dette? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 22. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2009 Til TG-hylla? Det vet vi ikke enda. I går testet vi med et GTX 285 på to (ulike, men samme oppløsning) skjermer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå