Dotten Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Hei! Vi ønsker å gjøre dette til et forum som er mest mulig utformet av de som bruker det og ikke utenforstående. Det er eksempelvis derfor vi stort sett har brukere som modererer og nå vil vi forsøke å ta det enda et steg videre. Som et ledd i dette arbeidet har vi derfor gleden av å presentere tom waits for alice som administrator for samfunnsforumet vårt. Han forsvant ut av moderatorteamet i fjor som Gandalv den grå og vender nå tilbake som Gandalv den hvite, som en moderator sa det så fint internt. Han er nok velkjent for flere av dere og trenger således ikke noen særlig større introduksjon. Får vi dette til å fungere vil vi se på muligheten til å prøve dette ut i andre forumområder også, men det får tiden vise. I samarbeid med brukerne og moderatorene så blir forumet forhåpentligvis enda mer dynamisk og får en bedre utvikling enn det som var tilfellet før. Vi har også flere planer for å få dere brukere mer involvert, men det kommer vi tilbake til etterhvert. Imens så ønskes TWFA velkommen tilbake i våre rekker og ønskes lykke til Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Yeah Velkommen tilbake Geir! Har savnet deg skrekkelig som moderator. Lenke til kommentar
ole-c Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Gratulerer Skal du bare være mod i samfunnsdelen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Velkommen tilbake! Forumet trenger folk som deg Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Grattis! Savnet deg Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 TWFA Velkommen tilbake til moderatorklubben! (jeg tar velkomsten tilbake med vegne av moderatorklubben) Lenke til kommentar
HammerBro Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Han er tilbake!! Dette var en skikkelig gladnyhet Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Tilbake som i gamle dager da moderatorene var mer spesialiserte jobbet i hver sin seksjon av forumet altså. Husker mobilforumet som tidligere var godt moderert og at moderatorene var noen meget kunnskapsrike folk som passet på oss som ikke kunne så mye om mobilteknologi. Mulig det er veien å gå? Har jo skjedd flere feilskjær tidligere, bl.a i programmeringsforumet der mod kommer inn og gir advarsel på topic pga at han ikke skjønte hva den setningen betydde. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 (endret) Velkommen tilbake. Jeg husker TWFA som en objektiv og seriøs administrator, og jeg sidestilte ham alltid med de andre "store", dvs Dotten, Ueland, Simen1 og resten av de gode gamle røde. Endret 21. februar 2009 av fargoth Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 flotte greier, geir! Du gjør en kjempejobb! Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Takk alle sammen. Hvordan jeg gjør jobben får vi heller komme tilbake til etterhvert. Mandatet mitt og jobben er jo litt anderledes denne gangen enn da jeg var brukermoderator. Men jeg håper dere blir fornøyd. Geir den hvite Lenke til kommentar
hernil Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 (endret) Han måtte vel komme tilbake før eller siden. Har dessverre ikke tid til å henge så mye i samfunnsdelen, men har da lest et par tre tråder av TWFA og lest en del utrolig gode innlegg der så tviler ikke på at han kommer til å gjøre en god jobb. Mod eller ikke mod (/admin), TWFA er en utrolig ressurs for forumet. edit: Ser du har byttet avatar for anledningen, gratulerer. Endret 22. februar 2009 av hernil Lenke til kommentar
Olum Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Dette er en gladnyhet. Håper på bedre moderering i samfunnsdelen nå. Lenke til kommentar
a_aa Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Det der sverdet i avataren din kan jeg ikke huske å ha sett før... Hva er symbolikken, mon tro? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Flott å ha deg tilbakers. Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Dette var en fantastisk god nyhet! Lenke til kommentar
master air Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Dette var en hyggelig nyhet, og jeg ønsker Geir lykke til med sin nye 'jobb'. Lenke til kommentar
thai-mat Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Et godt valg. Virker som en bra fyr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå