Maxiraze Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Jeg bestilte iphone på netcom sine sider og fikk den idag, problemet er bare at det ikke er noe sim kort med iphonen! Skal det være slik? at de kommer separat eller noe? Me wants to use iphone lizzzom Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Kommer separat i egen forsendelse. Du kan bruke et annet netcom simkort, selv om det ikke er aktivert. Lenke til kommentar
Maxiraze Skrevet 20. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2009 Kommer separat i egen forsendelse. Du kan bruke et annet netcom simkort, selv om det ikke er aktivert. Leng etter komme den forsendelsen med simkortet da? Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Med min bestilling var det så mye ufattlig rot av NeCom/ Moobi at den er ikke sammenlignbar. Ring NeCom du hvis du vil ha bedre svar enn det. Lenke til kommentar
Maxiraze Skrevet 21. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2009 uff, så ja det var dumt å bestille fra netcom i stede for å kjøpe i butikken om noen dager ? Lenke til kommentar
Rusher Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Har ikke Netcom forhandlere som kan lage simkort til deg? Slik som Telenorforhandlere kan? Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Bare ring netCom og snakk med dem, de kan nok svare deg bedre. Er alr i orden så er det bare å gå til en forhandler å kjøpe deg et kort. Lenke til kommentar
Maxiraze Skrevet 21. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2009 Ringte de i å går natt men da var de stengt Så jeg ringte rett etter jeg sto opp, og de sa jeg skal vanligvis få kortet en dag etter da jeg fikk iphonen. Det stemte ganske så godt for når jeg gikk ned så lå det et brev fra netcom med simkort i Men takk for hjelpen uansett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå