Pepsi Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 (endret) Noen som vet om jeg kan bruke Canal Digital programkort i en HD PVR dekoder fra Get?? Takker for alle svar. Endret 20. februar 2009 av Pepsi Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Nei, det kan du ikke. Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Skyldes det paring av kort med boks, eller skyldes det at Get og Canal Digital bruker ikke-kompatible teknologier? (Eller begge deler?) Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Etter det jeg har fått med meg så er det paring av kort med boks. Lenke til kommentar
RunarL Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Etter det jeg vet er boksene korrenspondert med systemet via MAC adresse. Du må isåfall ringe inn til kundesenteret å legge til MAC adressen, eller bruke en MACbooster hvis du kan det. Lenke til kommentar
Pepsi Skrevet 20. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2009 Skyldes det paring av kort med boks, eller skyldes det at Get og Canal Digital bruker ikke-kompatible teknologier? (Eller begge deler?) Paring med boks gjelder kun Canal Digital´s egen dekodere. Trodde Get sin var som en hvilken som helst Force eller Dreambox. Men, da må jeg nok bare kjøpe meg en ny PVR dekoder fra Canal Digital. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå