Gå til innhold

Empire Total War Demo er ute! - Tekniske spørsmål


Anbefalte innlegg

Om du ønsker å diskutere demoen og poste dine erfaringer, ta dette i den egne tråden for dette, den er her: Empire: Total War Demo - Diskusjon og erfaringer.

 

Denne tråden vil fungere som en teknisk tråd. Her kan du poste om hva status på nedlastningen din er, si fra om du har problemer med nedlastningen - eller om du har problemer med å starte spillet. Du kan og stille mer tekniske spørsmål rundt spillet; for eksempel om det er mulig å øke antallet menn det kan være i enheter. - TSP

 

 

Så idag 20.02.2009 kl 16 GMT, altså kl 17 norsk tid slippes Empire Total War demoen på Steam

 

Kilde: http://shoguntotalwar.yuku.com/topic/42851...lease-date.html

 

På PCen min så det mere ut som en mod til Rome TW, men med bursdag om 2 1/2 måned blir det andre saker :)

 

Takk til Nerowulf for tips om raskere nedlastingshastighet ;)

For dere som laster ned med en utrolig lav KB/s.

 

Bytt på instillingene om hvilken region du befinner deg i.

Tipper det står Skandinavia hos de fleste. Men hvis dere bytter til EAST COAST USA, så går den utrolig mye fortere. Gikk fra 50 KB/s til 300.

 

File --> Innstillinger --> Nedlastninger

Endret av TSP
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er litt noob med Steam. Men det skal gå problemfritt å laste ned demoen, og så overføre de filene til en annen PC som ikke har Steam?

 

 

Edit: Hm. Den spør om jeg vil installere Empire på PC... jeg vil bare ha installasjons filene.

 

Extra edit: Demoen er ute!!

Endret av Nerowulf
Lenke til kommentar

Først så sto det på 'status' at den lastet ned, kom sikkert opp i 5 %. Og nå etter en stund, begynte den på 0 % igjen med status Oppdaterer.

 

 

Laster ned på rundt 150 KB/s pluss minus. Har linje på 15 MB

 

 

Edit: Hvorfor starter den på 0 % hver gang jeg starter Steam på nytt!?

Endret av Nerowulf
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Steam er dårlig får bare 30 kbs ned. :thumbdown:

 

har 6mbit linje som jeg er alene på med maks 697kbs ned....tar seks timer å laste 2gb ned på steam.

 

EDIT:East Coast USA fungerer det 300kbs men ser ikke ut til at steam bryr seg om scandinavia.

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...