CypheroN Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 (endret) Jeg restartet pc'en min istad for det var noe tull med lyden, men da den slo seg på igjen, kom en feilmelding Veryfying DMI Pool Data ...... Boot from CD: (N)TLDR is missing Press Alt+Ctrl+Del to restart .. og slik går det i det undelige. Jeg restarter, og kommer dit igjen. Noen som kan hjelpe meg? Endret 19. februar 2009 av CypheroN Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=579079 Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 19. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2009 Han der løste problemet sitt med "Installerte Win2003 på nytt med IDE-disken i, fungerte som en drøm. " Dette har ikke jeg tilgang til, hva annet kan jeg gjøre? Beklager, men ble ikke særlig klok på den tråden. Å følge det som står her er også utelukket for min del. Prøvde å boote fra CD-rom nå, men får opp "swap file is missing." Anyone? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 19. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2009 Error: The necessary files are not in the original folder! If you have deleted these files the recovery option cannot be performed anymore. Noen som kjenner seg igjen? Dette er error'en jeg får under bootinga fra CD-ROM. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 19. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2009 Er det noe priority-greier jeg må endre på? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 20. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2009 Problem solved. Satt sammen med en geek i går kveld og måtte inn på boot-filer langt inni systemet. Huff. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå