Brouwer Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 (endret) jeg kom over dette gullkornet når jeg og en kompis satt på diskusjon.no og snakket isted: Det var denne linken som var morsom Barry says: (7:23:55 PM) har du sett silent night, deadly night 2 Barry says: (7:23:57 PM) jeg har hørt den er bra Thebowlingman says: (7:24:07 PM) hm har hørt om den Barry says: (7:24:10 PM) ;D jeg må på do Thebowlingman says: (7:24:17 PM) hva skal du der Barry says: (7:24:33 PM) sånt snakker jeg ikke om på diskusjon Thebowlingman says: (7:24:46 PM) Barry says: (7:25:49 PM) HAHA!!! GULL Endret 17. februar 2009 av Heatley15 Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Hei. Vil minne trådstarter om hva nettiketten sier om overdreven bruk av store bokstaver, som også gjelder for emnetitler. Klikk på lenken for for mer innformasjon om regelen. Vennligst endre emnetittel, så unngår du at moderator stenger tråden. Ta gjerne kontakt med moderator på pm om det er noe du lurer på i denne sammenhengen. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 (endret) Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. PS! Når dere kommer over en feilpostet tråd, bruker dere "rapporter"-knappen. Dere poster ikke om det i selve tråden, det er off-topic, og et brudd på retningslinjene i seg selv. (Og som vanlig skal ikke denne posten kommenteres, send evt. en PM) Endret 17. februar 2009 av cyclo Lenke til kommentar
AssKicR Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Talk like a pirate Day Judgment Day Bastille Day Laundry Day! Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Jeg har de to første Silent Night, Deadly Night-filmene på DVD, og den første er faktisk svært bra. Den andre derimot... Den scenen oppsummerer hele filmen kort og presist... Lenke til kommentar
Runar Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Filmen var grei, men samtalen kunne du godt ha utelatt. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Store deler av filmen er bare en oppsummering av den første. Hele poenget med den første er for øvrig at fyren ble skremt av en fortelling om julenissen (la oss si det involverer slemme barn, skarpe ting og blod og gørr...) og ser foreldrene bli drept av en fyr i nissedrakt. Når han selv blir nødt til å ta på seg en nissedrakt har vi et problem... Tenk så på Garbage Day scenen. Null nissedrakt, null snø, null jul osv... Lenke til kommentar
Skullkrusher Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Jeg har de to første Silent Night, Deadly Night-filmene på DVD, og den første er faktisk svært bra. Den andre derimot... Den scenen oppsummerer hele filmen kort og presist... Hahaha, jeg har bare sett Silent Night, Deadly Night 2. Må si den ga meg mer latter enn grøss. Så, er eneren å anbefale? Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Jeg lo hardt og lenge. Beste jeg har sett DAY! :!: Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 1ern er kanskje ikke bra, men den er langt bedre enn den andre. Dere kan jo ta en titt her: Obs! Slutten blir litt spolert, men den er jo ikke akkurat uforutsigbar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå