Gå til innhold

Gamezone.no - Fantastisk service/kundebehandling!

Anbefalte innlegg

Hei

Ville bare skrive om min positive erfaring med nettbutikken Gamezone.no. Alle butikkene som yter dårlig service får jo egne poster her, så da synes jeg de som overrasker positivt også fortjener litt oppmerksomhet.

La oss gjøre en lang historie kort;

Min PS3 60gb tok kvelden forrige helg (Blu-ray drevet) og jeg tok kontakt med gamezone.no på mandag. Jeg ga beskjed om at jeg ikke trengte å få noen 60gb tilbake og ble tilbudt en ny 80gb + 2 spill så fort maskinen min ankom gamezone i Kr.sand. Jeg sendte maskinen min herfra på tirsdag og den ankom Kr.sand på torsdag, og på fredag fikk jeg sendingsbekreftelse. Maskinen ligger nå på postkontoret og venter på at jeg skal komme å hente den.

Det tok altså under en uke fra den var sendt til jeg fikk en ny. Det er hva jeg kaller service :)

Stort klapp til Gamezone.no - Anbefales

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Damn! Jeg bestilte et spill fra de for ca. to måneder siden, men har ikke fått det. Vet at det er noe som er feil noe sted, og at saken hadde vært ute av verden for lengst om jeg hadde tatt kontakt etter en uke, men har ikke gidda å sendt de mail enda (var ganske billig spill).

Kanskje jeg skal sende mail med en gang og se om jeg også får god service? :D

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg har bestilt spill fra Gamezone én gang. Og opplevelsen er delt.

Vil først legge til at de angivelig var i ferd med å gå over til nytt IT system når jeg bestilte, så hvis dette stemmer er de delvis unnskyldt.

Jeg bestilte spillet, etter 2 uker hadde jeg ikke mottatt det.

Jeg ringte og etterlyste det. Ble da informert om at de hadde gått over til nytt IT system og var noe forsinket, men at det ville bli sendt snarest og dukke opp iløpet av uken.

2 nye uker gikk, og ikke noe spill var kommet. Jeg ringte tilbake. De så på ordren min og sa at den var sendt og ville komme iløpet av uken.

Nok en uke gikk, jeg ringte på nytt, da fant de ikke igjen ordren min og skyldte igjen på det nye IT systemet. Jeg fikk da beskjed om at siden jeg hadde kjøpt "borte i posten garanti" for 10 kr ekstra skulle de sende spillet på nytt.

Da mottok jeg det endelig 4 dager etterpå.

Det virket litt rotete, jeg tror ikke jeg bestiller derfra igjen. Kaanskje jeg gir de en sjangse til å rette opp førsteintrykket, hvis de har noen bra tilbud ;) De var ihvertfall flinke til å svare på henvendelsene mine, hyggelige på telefon og jeg synes ikke det var noe galt med service nivået. De beklaget veldig at jeg måtte vente så lenge.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...