deviant Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 (endret) Her er bildetråd for akam studiotreffet i Sandnes. Takk til dere som var med. Fikk følelsen av av at dette var et opplegg som fungerte bra, og var nyttig, gøy og lærerikt for alle involverte. Regner med at vi kjører et lignende treff ved en senere anledning. Her er noen behind the scene bilder til å begynne med, så drypper det nok inn noen ferdige bilder også etter hvert som folk er ferdig med redigeringen. Klesstativet til venstre er lyspanel i tekstil, a là Thorstein Ott. Endret 15. februar 2009 av deviant Lenke til kommentar
deviant Skrevet 15. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2009 Rakk et par bilder av Louise før dyna. Kun grunnleggende post på disse to. Lenke til kommentar
Carny Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Så artig ut det der. Søt modell. André.....lol. Han er overalt. Lenke til kommentar
deviant Skrevet 17. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2009 André, ja. Ikke tull heller. =) Flere bilder, Joanna denne gangen. Igjen, kun grunleggende post. Lenke til kommentar
pondman Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Kjempe kjekk kveld. Her er noen bilder fra meg også..:-) Louise Joanna Lenke til kommentar
deviant Skrevet 19. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2009 Kjempe kjekk kveld. Her er noen bilder fra meg også..:-) Synes den beautydishen fungerte veldig bra på det første bildet ditt. Lenke til kommentar
olar0701 Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Kjempe kjekk kveld. Her er noen bilder fra meg også..:-) Synes den beautydishen fungerte veldig bra på det første bildet ditt. Som "ny" deltaker i studioet, blir jeg gjerne med neste gang. Sender deg en email på "privaten" Lenke til kommentar
deviant Skrevet 20. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2009 Som "ny" deltaker i studioet, blir jeg gjerne med neste gang. Sender deg en email på "privaten" Dette var akam treff, men vi har andre ting på plakaten også. Vi mailes. Lenke til kommentar
Araigne Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 (endret) Tra la la Makeup=ModernDesign Endret 22. februar 2009 av Araigne Lenke til kommentar
Autoper Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Heisann folkens! Da var omsider jeg og på plass Hadde det veldig kjekt i studio. Håper vi snart kan gjenta det Hiver inn noen bilder her slik at dere kan se hva jeg fikk ut av kvelden. -JTS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå