AMDXP Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 (endret) Kommentarer skrives nedenfor. Tilbake til prosjektet Endret 22. mars 2009 av AMDXP Lenke til kommentar
AMDXP Skrevet 14. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2009 Vurderer nå å bytte ut strømforsyningen og øke kjølingen av systemet. Må finne noen smarte løsninger... Lenke til kommentar
Beef Supreme Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Hva slags hovedkort er det i maskina? HK som følger med OEM pcer har jo såvidt jeg vet ikke muligheter til å overklokke? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Oppgradér PSU! 350W er jo ingenting. Lenke til kommentar
AMDXP Skrevet 16. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2009 (endret) Oppgradér PSU! 350W er jo ingenting. Ny PSU bestilte jeg nettopp. Flere forslag? =) Endret 16. februar 2009 av AMDXP Lenke til kommentar
KKake Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Ville nå helst sett et kraftigere skjermkort også. Core i7 fortjener minst et Radeon HD4870, gjerne av x2-typen også. Hvorfor kjøpte du egentlig en PC hos Dell i utgangspunktet, når du skal oppgradere den med en gang? Hadde det ikke vært billigere med en selvbygd PC da? Lenke til kommentar
BIM-Tech Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Hei Enig med KongKake. Først kjøpt en 1000w strømforsyning for å ha nok til grafikkortet og senere oppgraderinger.. Ville garantert etter strømforsyningen tatt grafikkortet. Og da kjøpt ATI Radeon 4870 eller Geforce 285 GTX siden det er et stort hopp i pris kontra ytelse til det heftigste. Noe som ikke lønner seg. Ville også nok heller kjøpt en 2,5 tommer SSD disk istedetfor vanlig. Skal ha det neste gang... Lenke til kommentar
AMDXP Skrevet 16. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2009 Takk for gode tips folkens! Jeg skal tenke på deres forslag og bygge videre denne uken. Lenke til kommentar
AMDXP Skrevet 18. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2009 Hva slags hovedkort er det i maskina? HK som følger med OEM pcer har jo såvidt jeg vet ikke muligheter til å overklokke? Min utfordring i dette prosjektet er at hovedkortet er i lite format og alt ligger veldig tatt sammen. Men jeg liker utfordringen. Jeg har prøvd litt å finne på google en måte å overklokke CPU på, men har ikke lykkes. Kanskje du kan finne noe "Beef" eller noen av dere andre? Hovedkortet er et x58 Dell OEM kort, som er for det meste bygd av Intel. Lenke til kommentar
AMDXP Skrevet 18. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2009 Oppgradér PSU! 350W er jo ingenting. Ny PSU bestilte jeg nettopp. Flere forslag? =) Jeg har nå mottatt mitt nye PSU. Jeg bestemte meg for en Antec Earthwatts 500 Watt. På grunn av gode reviews, lite støy og perfekt størrelse på selve enheten. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Synes du kunne valgt en modulær PSU jeg, kanskje litt kraftigere også. Menmen, nå er den jo bestilt, så med mindre du vil bruke angreretten så må du bare beholde den. Lenke til kommentar
AMDXP Skrevet 22. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2009 Jeg har nå oppgradert skjermkortet og sliter noe J***vlig med varmeporblemer... Se linken for mer info: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1074963 Lenke til kommentar
AMDXP Skrevet 4. april 2009 Forfatter Del Skrevet 4. april 2009 Jeg har nå oppgradert skjermkortet og sliter noe J***vlig med varmeporblemer... Se linken for mer info: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1074963 Jeg har nå løst dette problemet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå