Baranladion Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Noen som husker den? Fra tidlig nittitallet tror jeg, rundt og rosa med tyggis som ispinne. Smakte utrolig godt og skulle ønske jeg kunne fått mulighet til å smake den igjen Jeg sendte mail til diplom is og spurte om det var noen mulighet for å produsere denne igjen men det var det ikke. Skjønner ikke hvordan de kunne ta denne av plakaten. På diplomis.no kan man se iskart fra 20 år tilbake og jeg får vann i munn bare jeg ser den igjen. Lenke til kommentar
hans2k Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 (endret) hæ ? jeg spiste den i sommer Kræsjpink var vel navnet på den tidligere, er ikke sikker på hva den heter nå. Edit: er ikke sikker på om snakker om samme isen men Endret 13. februar 2009 av hans2k Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Tror jeg spiste en sånn i sommer jeg og. Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 13. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2009 (endret) Tror jeg spiste en sånn i sommer jeg og. Nei, kræsjpink er en annen type.. Den jeg snakker om er helt rund, og det rosa utenpå brakk av i flak når man spiste den... hehe Tror den er på iskartet på diplomis sine sider, iskart fra 1989 hvis jeg ikke husker feil Får ikke opp bilder på maskinene på jobben, men tror det er dette iskartet,eller et av de nærmeste årene Link Endret 13. februar 2009 av McHalvorsen Lenke til kommentar
Dammed Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 var det den som poppet i munnen når man spiste den? Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 14. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2009 (endret) var det den som poppet i munnen når man spiste den? Nei, tror ikke det var den. irriterrende at bildene på diplom is ikke virker så kunne jeg posta bilde a`n Nå funka det faktisktyggis Endret 14. februar 2009 av McHalvorsen Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Den så god ut. Noen som kan beskrive smaken? Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 15. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2009 Den så god ut. Noen som kan beskrive smaken? Inni var det vanilje is og trekket utenpå hadde en slags tuttifruttismak, men det kan egentlig ikke beskrives det må oppleves Lenke til kommentar
hakonvl Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Har aldri sakt den, men høres god ut! Da jeg var liten så var det en is med TO ispinner, husker ikke hva den smakte men savner den Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 15. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2009 Har aldri sakt den, men høres god ut! Da jeg var liten så var det en is med TO ispinner, husker ikke hva den smakte men savner den Hehe, de iskartene fra svunne tider på hjemmesida til diplom is vekker mange minner... Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Ser ut som prisen på is har dobblet seg siden 1990-tallet. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Har aldri sakt den, men høres god ut! Da jeg var liten så var det en is med TO ispinner, husker ikke hva den smakte men savner den Var det den med grønn og gul og rød farge? Sånne striper som gikk oppover eller noe sånt..hvis det er den så var den utrolig god Lenke til kommentar
hakonvl Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Har aldri sakt den, men høres god ut! Da jeg var liten så var det en is med TO ispinner, husker ikke hva den smakte men savner den Var det den med grønn og gul og rød farge? Sånne striper som gikk oppover eller noe sånt..hvis det er den så var den utrolig god Ja!! I allefall gul og rød. Også var den en som var spiralforma! Den vaqr også dritkul. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Inni var det vanilje is og trekket utenpå hadde en slags tuttifruttismak, men det kan egentlig ikke beskrives det må oppleves Æsj, vaniljeis med saftis på er ekkelt, synes jeg. Så for meg at det var som en tuttifrutti-krasj pink. Men neeeiiida Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 16. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2009 Inni var det vanilje is og trekket utenpå hadde en slags tuttifruttismak, men det kan egentlig ikke beskrives det må oppleves Æsj, vaniljeis med saftis på er ekkelt, synes jeg. Så for meg at det var som en tuttifrutti-krasj pink. Men neeeiiida Nei nei, er ikke saftis det rundt skjønner du.. Vet ikke helt hva det er , men det brakk av i flak etterhvert som man spiste... Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 16. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2009 Sjokolade? :O Nope, men samme konsistens, men smaken var ikkke av sjokolade, men himmelsk Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Haha, får prøve den om den kommer tilbake, da Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 16. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2009 Haha, får prøve den om den kommer tilbake, da Jepp, men diplom is trodde ikke det kom til å skje, noe jeg synes er rart. Kræsj pink har jo fortsatt livets rett og den er ikke på langt nær av samme kaliber. Ser jo ut som den bare var i produksjon ett par år også. Blir vanskelig å få en facebook gruppe til å "tvinge" igang en produksjon og hvis ikke mange husker den. Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Fins jo enda den der, selger den på stasjonen jeg jobber på. Under et annet navn riktignok, men fortsatt samme greia. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå