Kurt Grusom Skrevet 10. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2009 Jeg skal ha et fotoprosjekt på skolen fremover, men jeg har ikke greid å hoste opp de beste idéene til emner/tema for prosjektet. Det hele skal ende i en utstilling om en god stund - skal henges opp på skolen altså. Hvis det sitter noen her som har noen kreative idéer til meg, hadde det vært supert! Jeg står ganske fritt til å ta bilde av hva jeg vil. Jeg regner med at det skal dreie seg om en 4-5-6 bilder, eventuelt noe mer, i en serie eller hver for seg. Jeg har dog satt meg noen 'kriterier': -Det må være enkelt å gjennomføre -Må ikke ta for lang tid -Bildene må kunne tas i i vinter/vår-vær (fra og med i dag til og med 1. Mai bør bildene være tatt og klare for å henges opp) -Ikke minst: Må ha mulighet for å gi en god karakter av læreren Jeg nevnte det så vidt i chattetråden for oss akam-brukere, der kom følgende forslag: "Været" "Kirkene i nabolaget" "Ting som sier dunk om natta" "Politiets hverdag" (Hvis du får sitte på med en politipatrulje) "En dag på sykehuset" (følg etter en pasient og dokumenter dagen. Må selvfølgelig ha tillatelse her også, fra pasienten og evt sykehuspersonell) Da håper jeg på en drøss med gode, kreative forslag og ideer! På forhånd takk Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 10. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2009 Du glemte pauserommet mitt Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 10. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2009 Skal du ta gode bilder må du ikke sitte med innstillingen at de skal være enkle å ta og lite tidskrevende. De beste ideene og bildene er ofte nettopp det. Forøvrig har jeg lite med ideer, om jeg hadde det så ville jeg ha brukt dem selv. Men det å følge noen i en spennende hverdag høres ut som en bra idè. Da har du en hel dag du kan knipse bilder på, og du kommer til å få ideer og impulser underveis. Det er slik de beste bildene mine oppstår, jeg kommer opp med ideer under foto-prosessen. Jeg er dårlig på forarbeid og ideutvikling. Lenke til kommentar
B25S Skrevet 15. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2009 Hvor bor du hen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå