Dotten Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Hei! I denne tråden kan vi diskutere litt løst og fast om årets valg. Det blir altså litt som Såpeboksen, men med valget som fokus. Vennligst hold diskusjonen til å være relatert til valget Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 (endret) Siv Jensen og FrP starter Valgcamp 2009 Partiet vårt har historisk høy oppslutning og en FrP regjering etter neste valg er ikke urealistisk. På ValgCampen skal vi lære, trene og snakke politikk. Vi skal rett og slett sørge for at vi alle - enten vi er medlemmer som skal overbevise naboen, kandidaten som vil på Stortinget eller lokalpolitikeren i kommunestyret - er best mulig forberedt på vår tøffeste valgkamp noensinne! Noen som skal delta? Endret 8. februar 2009 av roberteh Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Aiai, årets valgkamp blir spennende. Skal selv ut i et par debatter, samt en del aktivt arbeid i selve valgkampen. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Undres hvordan samarbeidet FrP - Høyre går. Tror det kan bli avgjørende. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Siv Jensen og FrP starter Valgcamp 2009 Partiet vårt har historisk høy oppslutning og en FrP regjering etter neste valg er ikke urealistisk. På ValgCampen skal vi lære, trene og snakke politikk. Vi skal rett og slett sørge for at vi alle - enten vi er medlemmer som skal overbevise naboen, kandidaten som vil på Stortinget eller lokalpolitikeren i kommunestyret - er best mulig forberedt på vår tøffeste valgkamp noensinne! Noen som skal delta? Hmmm.. du kan kanskje gjette? Men tjoda, skader vel ikke at folk lærer retorikk. Det er fint å kunne. Ser ut til at jeg vil få et svare strev med å omvende FRPere, med andre ord. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Valgflesk er valgflesk. Ikke reel politikk Det ser selv undertegnede. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 8. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2009 Skulle heller sett man lærte politikere litt mer filosofi fremfor retorikk. I hvert fall om det kun blir retorikk for å vinne en debatt fremfor å prøve å komme noen vei med eget sinn. Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Gleder meg til valgkampen i år. Dette blir da altså første gang jeg kan stemme, Jeg regner med at jeg får stemme siden jeg blir 18 år i oktober. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Det blir spennende! Noen tanker om hvor valget faller? Så lenger du fyller atten samme år det er valg kan du stemme, ja. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Jeg tror at FRP vil gjøre et brakvalg. Og jeg tror vi vil se samme mønsteret som vi har sett med SV ved valget i 2013, nemlig at FRP vil være marginalisert som politisk bevegelse på det tidspunkt. Det er et problem protestpartier alltid har hatt, og alltid vil ha, er jeg redd. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Akkurat det må jeg si meg enig med Simon i, faktisk. Dog, dersom FrP tar seg sammen og gjør seg til et like seriøst parti som f.eks. AP og Høyre, kan de nok opprettholde en sterk prosentandel av folkets stemmer. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Å hvorfor skulle ikke FrP være et seriøst parti? Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Å hvorfor skulle ikke FrP være et seriøst parti? Vel, alle partier har sine "klovner". Høyre har for eksempel Inge Lønning, en mann jeg skammer meg over å være i parti med. Jeg tror FrP må kvitte seg med de verste av sine for å klare seg blant folket. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Vel, om dette er nok et forsøk på harry-hets av FrP har vi erfaring med at dette ikke har noen hensikt fra tidligere. FrP har tilogmed gjort god politikk av denne hetsen. Det du refererer som klovner er kanskje det vi trenger. En av kvalitetene med FrP er at de snakker så folk forstå're. Der har mange partier mye å lære. De klarer seg vitterlig godt med folket også med noen klovner. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Nei uff... Nå som jeg er blitt myndig og kan stemme må jeg jo faktisk sette meg inn i denne uendelige labyrinten! Vil jo ikke sløse bort min egen stemme til et parti som ikke fortjener den. Noen tips til hvordan begynne? Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Velg sakene du brenner for og ta ditt valg med utgangspunkt i disse. Kan eventuelt ta Nettavisen sin partitest for 2007. Det viktigste er at du faktisk bruker stemmeretten din. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Vel, om dette er nok et forsøk på harry-hets av FrP har vi erfaring med at dette ikke har noen hensikt fra tidligere. FrP har tilogmed gjort god politikk av denne hetsen. Det du refererer som klovner er kanskje det vi trenger. En av kvalitetene med FrP er at de snakker så folk forstå're. Der har mange partier mye å lære. De klarer seg vitterlig godt med folket også med noen klovner. Mulig at du har rett, jeg er jo en elendig menneskekjenner, med tanke på at jeg hater nesten alle mennesker jeg vet om. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Den som lever for sjå Lenke til kommentar
pumaen Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Dette blir et særdeles spennende valg. Finanskrisa blir den klart viktigstte saken, men islamiseringen av Norge kan også bli sentral. Hvilke andre saker ttror dere vil dominere? Lenke til kommentar
pumaen Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Hahaha, tok Nettavistesten og endte opp med Rødt! Lol. RV 65,3 % SV 62,7 % Ap 59,6 % Venstre 58,5 % Høyre 56,5 % Disse partiene bør du styre unna: Sp 47,2 % Frp 46,7 % KrF 35,6 % Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå