Liberalistiske Samebror Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Hva har du planlagt for Valentine's Day, eller synes du det er like teit som Halloween i og med at dette er en amerikansk tradisjon? Min plan er å bake en jævla god kake til den jenta jeg liker, så vil jeg prøve å gjøre Valentine's Day en bedre dag enn bare kake Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Jeg skal sitte hjemme og sippe, mens jeg ser Eternal Sunshine of the Spotless Mind. ;D Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Grei tradisjon som har blitt ødelagt av Media. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Jeg skal sitte hjemme og sippe, mens jeg ser Eternal Sunshine of the Spotless Mind. ;D Ditto, bare med Lost in Translation. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Ditto, bare med Lost in Translation. Eyh! God idé. Jeg får kjøre den også. Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Når er valentines? Jeg skal uans sikkert bare være hjemme å se på film eller noe sånt, har jo ikke dame. Men om jeg så hadde dame så hadde jeg gjort akkurat det samme. Alene.. Boikotter sånne ting 100% Lenke til kommentar
KeikoPunisher Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 tror det er den 14? jaja, jeg skal i hvertfall sitte hjemme og spille på 42" min Lenke til kommentar
Goranlol Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Eg skal nyte dagen sammen med ca. 30 andre puzzle-intresserte i Trondheim. Og samme kveld skal eg sitte på ein buss. Mao. dagen betyr ikkje mykje for meg. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Skal sitte på bussen ifra Malmø og hjem =( Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Hvis jeg klarer å boikotte jul, klarer jeg vel å boikotte Valentines også. Men jeg skal jo selvsagt ha på mobilen da...just in case Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Jeg kjører egentlig litt care på Valentine. Jeg skal jobbe. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Jeg skal sove, Valentine's Day er like bullshit som jula og halloween... Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Skal ha kos, alt annet er care. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Jeg synes Valentine's day er koselig. Selv blir jeg ikke særlig påvirket av kjøpepresset. Mye mer personlig med f.eks et hjemmelaget kort. Men kjæresten min skal bort den helgen, så det blir ikke noen date her i huset. Det er ingen krise. Jeg skal tilbringe helgen med noen gode venner Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Skal sitte på bussen ifra Malmø og hjem =( It's getting hot in here. Jeg forøvrig skal i en bursdag fy søren jeg skal vær kreativ med presang Lenke til kommentar
S0ppel Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Planer om å ta damen med på kino eller noe.. Er begge 16 år, så det blir vell kino og noe mat etterpå.. Noen idêer om hva jeg kan kjøpe til henne? Alle jenter liker vell roser? Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Planer om å ta damen med på kino eller noe.. Er begge 16 år, så det blir vell kino og noe mat etterpå.. Noen idêer om hva jeg kan kjøpe til henne? Alle jenter liker vell roser? Roser er safe, kjør på =) Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Jeg skal sitte på trappa å vente på gutten jeg liker med kort og varme lepper<3 Lenke til kommentar
Beinet1 Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Skal i utdrikkningslag Når jeg kommer hjem, skal jeg hoppe oppi senga til kona med en rød sløyfe på "karen" i et forsøk på å få meg noe, for så å bli avvist med: "du er full, gå å legg deg på gjesterommet.." Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Tanken bak valentines er bra, men sånn dagen har blitt som en komersiell amerkiansk Hallmark-holliday syns jeg ikke noe om. Så valentines day blir boikottet i år og, som alle andre år. Jeg gjør heller noe spesielt for ei dame de 364 andre dagene i året når jeg selv føler for det, i stedet for når kalendern min forteller meg at jeg må. Årets valentines day blir tilbringet på fest og byen i Kristiansand. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå