Blippblopp Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 (endret) Endret 7. februar 2009 av Blippblopp Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Industri: Dagens vert, Blippblopp: Dagens ivrigste: 3: Reservedeler: 06: Passasjervogn: Folket samlet før tur: Info fra Blippblopp ang hva som skjer i rommet ved siden av: Rommet ved siden av: Hver skjerm-del er på 67 tommer. Da er det plass til litt TV en rolig helgedag... Kontrollrommet med den enorme skjermen sett forfra: Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 7. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2009 Første batch med bilder, det tar litt tid da jeg leker med litt meg Gimp samtidig. Kjekt med vidvinkel Serveren som drifter kontrollsystemet, noen som lurer på hvorfor det er så mye forsinkelser i Osloområdet Litt eksperimentering med S/H Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 7. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2009 Litt flere bilder Vi hadde en diskusjon om hund og eier ligner på hverandre. Randi mente at det er visse likeheter mellom Chris og Lita. Nå kan jo Chris selv vurdere likheten. Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Hehe... Kjerringa flirer bare å mener at det er enkelte likheter... Meen det er herved nyklipt og ligner ikke lenger... I en mnd til eller så hvertfall.... Utrolig mye kule bilder.. Har bare såvidt kikket igjennom mine, men skal se om det er noe som er verdt å legge ut etterhvert... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Dæsken døtte. Dere har virkelig kost dere idag. Dette skulle jeg gjerne vært med på. Tom Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Du får ta deg en tur oppover en dag da vettu... Finnes sikkert noe innkvartering en plass oppi her og trivelige folk kryr det jo av så........ ;p Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Du får ta deg en tur oppover en dag da vettu... Finnes sikkert noe innkvartering en plass oppi her og trivelige folk kryr det jo av så........ ;p Innkvartering er ikke et problem Det er bare tiden og godværet som mangler. Tom Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Hender det er godvær etpar dager hver sommer her oppe også da.... Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Hehe... Kjerringa flirer bare å mener at det er enkelte likheter...Meen det er herved nyklipt og ligner ikke lenger... I en mnd til eller så hvertfall.... Utrolig mye kule bilder.. Har bare såvidt kikket igjennom mine, men skal se om det er noe som er verdt å legge ut etterhvert... Det var snilt av ok67 å sammenligne med hunden din, Chris...men jeg sammenlignet deg med den store kosten jeg....he, he.. RandiA Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 (endret) Marienborg - Det store tog-treffet (Skal legge inn flere bilder her, når jeg har "av-raw-et" de) Her kommer noen til: RandiA Endret 8. februar 2009 av RandiA Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Makan!!! Håper du har kjøpt gps til neste gnag du trenger hjelp til å finne veien Randi Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Makan!!! Håper du har kjøpt gps til neste gnag du trenger hjelp til å finne veien Randi Ringer da bare deg, hvis jeg ikke finner frem....men du vil vel kanskje ikke svare meg nå.. :!: RandiA Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Ja... Er det en sjanse du tør å ta?????? Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Så masse fine bilder dere har tatt! Virkeligen intressant å se. Her er noen av mine. Det er vanskelig å velge, så det ble mange. Visse er litt mørke. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Morsomt utvalg du har gjort, Helena... RandiA Lenke til kommentar
Saftret Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Her kommer noen bilder fra meg... Lenke til kommentar
RambaZamba Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 (endret) Takk for sist! Mine bilder med Olympus E-420: Hilsen til alle, Hagen Endret 9. februar 2009 av RambaZamba Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Noe træg, men her er noen fra meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå