Gå til innhold

Test av Blu-ray spillere, PS3 "OK"?

Bear^

Anbefalte innlegg

Link til reportasje

Lyd og bilde hadde en reportasje med test av blu-ray spillere, rene stand alone spillere, hvor panasonic stakk av med prisen. Denne reportasjen kom opp og i NRKs FBI her om dagen, hvor det da og ble stillet opp mot PS3.

Der sa de samme anmelderne at PS3 er "kun OK" dvs at den var kanskje bra satt opp mot de første blu-ray spillerne men at Sony's konsoll nå ikke nådde opp til testvinneren. Når du og ser at testvinneren ligger på rundt 3000 kr, har Sony tapt et trumfkort? Eller er dette kun en subjektiv mening uten fotfeste i realiteten?

Spør fordi det har vært mye snakk om dette og at PS3 er et "bra valg" grunnet blu-ray spilleren, men om den har dårlig oppskalering på DVD, dårlig avspilling av CD og "dårligere" avspilling av Blu-ray, så vil det si at PS3 har mistet det som var et trumfkort opp mot den høye prisen de har og som mange har brukt som et forsvar for den høye prisen.

Ikke ment som noe trolling, ville bare ha en liten diskusjon rundt dette :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bear, inlegget ditt suger. Bare gi opp posting som fritidsaktivitet, plz.

Kan f.eks standalone spillere spille ps3 spill? Nei. Sannheten er at ps3 er veldig god til å spille filmer i flere format, du må tenke på at denne kom på markedet for snart to år siden. Klart teknologien utvikler seg og at det sikkert finnes bedre br spillere i dag. Det betyr ikke at ps3 på noen måte er en dårlig avspiller. åpne øynene og respekter at ps3 er en knall maskin, på lik linje som xbox360 og wii. :)

Men nå blir det killzone time! ingen tid til å sitte å høre på en butthurt fanboys jamringer. lol

Lenke til kommentar

Altså, PS3 har vel hele veien vært en OK bluray-spiller? Den har vel aldri vært det beste av det beste?

Det er fremdeles en Bluray-spiller som oppfyller den vanlige mannen i gaten +++++ sine krav, og i tillegg en veldig god spillmaskin.

Ser ikke hva som har endret seg her?

Skal man ha en bluray-spiller KUN til det, og ikke NOE annet kjøper man jo ikke PS3? Det har vel aldri vært påstått heller.

Endret av Haansi
Lenke til kommentar

Klart tiden endrer seg men ser fremdeles i dag at mange (ikke alle) bruker blu-ray som et "trumfkort" for PS3s høye pris, dvs "man får jo en god blu-ray spiller på kjøpet" som mange sier. Og da stiller jeg spørsmålet i lys av denne reportasjen, gjør man det?

Lenke til kommentar

Hallo? Det er jo fremdeles en Bluray-spiller med på kjøpet selv om det fins andre spillere til samme pris som presterer like bra eller bedre?

Hva er det egentlig du er ute etter her? Blir jeg nødt til å sitere meg selv, og poste det første innlegget mitt en gang til?

Jeg kjøpte PS3, og bruker Bluray av og til. Greit å ha. Veldig greit å ha! Og den fikk jeg gratis på kjøpet sammen med en spillkonsoll jeg bruker hver dag, og har hatt veldig mye glede med.

Sånn, der har du svaret ditt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...