nicogonz Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Hei Noen som har noen gode tips til mc hjelmer? Ønsker en som er så lydtett som mulig. hvis dere har en god erfarlig, så spytt ut. Setter pris på det. Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 shark lager ganske gode hjelmer... Lenke til kommentar
westli Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Arai har knallbra hjelmer hvertfall :] Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Shoei er også bra, men dyrt. Lenke til kommentar
westli Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Må jo regne med å punge ut litt hvis du vil ha kvalitet da! Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Må jo regne med å punge ut litt hvis du vil ha kvalitet da! Selvfølgelig, men det er viktig at hjelmen passer skikkelig også. Selv hadde jeg gjerne punget ut noen tusen for en skikkelig og trygg hjelm Lenke til kommentar
KNB Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Shoei er også bra, men dyrt. Slenger meg på den, kvalitetshjelmer! Men det koster en del Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 http://www.bikebandit.com bra tilbud der inne og veldig mye forskjellig, dem har også mye aftermarket og Oem parts til de fleste sykkler. frakt 150kr toll 110kr moms 25% pris x 1.25 100kr x 1.25= 125kr Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 her har du noen hjelmer. http://bullfighter.no/index.php?cPath=37&a...b36dc3ebfcc75cb Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Google: sharp mc helmet test Uavhengig test for mc hjelmer. Var ikke så dyr den ene som kom ut med best i test sammen med andre dyre hjelmer. Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 sharp-testen er jo veldig omdiskutert. Den tar kun hensyn til en rekke slagtester. Jeg har vanskelig for å tro at de hjelmene som mange profesjonelle kjørere i gp-touren hadde kjørt i sine hjelmer om de ikke var beviselig trygge. Noen av de hjelmene de bruker havner jo helt nede på 2 stjerner... Det viktigste er at du finner en som sitter godt på hodet ditt, hjelper ikke hvor mange stjerner den har hvis den ikke passer deg. Lav vekt ville jeg også sette høyt, fordi det har veldig mye å si ved et eventuelt kræsj. Tenk på alle de ekstra g-kreftene som blir dratt ivei på nakken din hvis hjelmen er unødvendig tung. Selv kjøpte jeg denne i går, og prøvekjørte sykkel med den... http://www.webbikeworld.com/r2/motorcycle-...t/schuberth-r1/ Konklusjonen: The Schuberth R1 is the quietest helmet we've tried. It is very well made, light weight and comfortable. It doesn't quit fit extremely round shaped heads, but for just about everyone else, it doesn't get much better than this. Lenke til kommentar
Wæsp Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Jeg ville nok gått for en Shark hjelm.. Bare husk at hjelmen skal ikke se bra ut, den skal beskytte.. Se etter om den er EU-godkjent også ;D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå