Xanman Skrevet 1. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2009 (endret) Tenkte vi kunne lage en tråd for alle anbefalingene, i stedet for å lage nye tråder hver gang noen trenger filmtips. Altså, hvis du trenger en anbefaling, bare spør her. Jeg kan begynne: vet noen om noen bra skrekkfilmer som handler om ungdommer? Føler jeg har sett de fleste, men har lyst til å se flere. (Kom gjerne med tips til ny tittel på tråden) Endret 1. februar 2009 av GoreGalore 4 Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 1. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2009 Bare for å få tråden inn i mine innlegg sier jeg: Denne burde bli en sticky på lik linje med Film-ID. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 1. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2009 Enig med Awesome X. En mod bør flytte denne opp sammen med de andre, så vi slipper at de som er nye allikevel lager nye tråder. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2009 Denne så jeg ikke før nå. Jeg trenger et par timer å slå ihjel i kveld. Gi meg en real anbefalning nå. Ikke noe tungt noe. Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 1. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2009 The Cincinnati Kid burde falle i smak. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 1. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2009 Blue Velvet Lenke til kommentar
athorb Skrevet 1. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2009 Den regnes da som tung? Absolutt ikke lettbeinte greier vaffal. Avslappa, god underholdning; High Fidelity. Hvis ikke du har sett den da, går jo på tv3 støtt og stadig. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2009 Tror jeg går for High Fidelity. Svært lenge siden jeg har sett den faktisk. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 1. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2009 Den regnes da som tung? Absolutt ikke lettbeinte greier vaffal. Kanskje noe mitt i mellom, men absolutt noe å kose seg med. Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 1. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2009 Tror jeg går for High Fidelity. Svært lenge siden jeg har sett den faktisk. Støttes. Koselig film. Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 1. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2009 Kan noen gi meg et par virkelig rørende grinefilmer? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 1. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2009 Kan noen gi meg et par virkelig rørende grinefilmer? Sammen med jenter? Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 1. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2009 (endret) Dancer in the Dark Endret 1. februar 2009 av BadSmile Lenke til kommentar
-MK- Skrevet 1. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2009 Gladiator har en sterk avslutning hvertfall. Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 1. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2009 Sammen med jenter? Næh, ikke sånn Titanic-suppe. ^^ Mer sånn grinefilm jeg ser med en kompis, en virkelig sterk film som motbeviser "boys don't cry"-ordtaket. Type Slumdog Millionaire. Dancer in The Dark, takk for den, liker von Triers dogmefilmer. Er den fullt ut en dogmefilm den også? Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 1. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2009 (endret) Sammen med jenter? Næh, ikke sånn Titanic-suppe. ^^ Mer sånn grinefilm jeg ser med en kompis, en virkelig sterk film som motbeviser "boys don't cry"-ordtaket. Type Slumdog Millionaire. Dancer in The Dark, takk for den, liker von Triers dogmefilmer. Er den fullt ut en dogmefilm den også? Nope ikke fullt ut, men ikke langt ifra. Kameraet og alt annet er som dogme. Den har noen scener der dem synger, bare så du er klar over det. Ellers så er det den mest sterke filmen jeg vet om. Endret 1. februar 2009 av BadSmile Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 1. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2009 (endret) Angelano: OK, skal vi se.. Requiem for a dream kan nevnes, setter en liten støkk i alle første gang. Night and Fog (dokumentar om WWII) er også ganske brutal og depressing. Eneste jeg kommer på nå. Endret 1. februar 2009 av CypheroN Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 1. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2009 Ingen av dem du nevnte Cypheron er grine filmer, kun deprimerende. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 1. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2009 (endret) Jeg har aldri sett en sterkere film en Höstsonaten, du kan prøve den. edit: vet ikke hva som faller under grinefilm, men den var det i mitt tilfelle. Endret 1. februar 2009 av athorb Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 1. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2009 Ingen av dem du nevnte Cypheron er grine filmer, kun deprimerende. Det varierer jo fra person til person. Deprimerende = gråt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå