Gå til innhold

BK: Den lettkledde jenta i senga mi.


Dewil

Anbefalte innlegg

HA. Da fikk jeg med kjæresten på noen bilder. Da ble det litt test av ny nikon 24-70mm.

 

Har brukt Sb-600 på cam, stilt mot taket og en sb-28 til venstre skrått mot taket.

 

"Studioet" er forresten Soverommet som er veldig lite og trangt :p

 

Bilde nr1:

Her har kun fjernet støv på kjolen og gjort den litt mørkere.

post-26623-1233492591_thumb.jpg

 

 

Bilde nr2:

Dette er endret mer enn jeg orker å ramse opp.. hehe

post-26623-1233492735_thumb.jpg

 

Hva synes? Er mest usikker på bilde nr2, ønsker den soft "looken" jeg har fått på bildet men litt usikker på om det ble litt for lite farge eller kontrast.

 

 

bilde nr1 V2:

post-26623-1233498901_thumb.jpg

Endret av Dewil
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Litt gulstikk i det første.

Det at haka forsvinner bak skulderen bryter linjene i bildet. Blikket lugger litt der. Det blir og litt mye skulder, og litt lite ansikt.

Samtidig så liker jeg det lekende, skøyeraktige inntrykket vi får. Bildet har mye sjarm. Nedskalert virker det forrsten som om fokus sitter feil. Når jeg bruker full screen, ser jeg at det ikke stemmer.

 

Når det gjelder bilde to så blir det mer retro enn soft look i mine øyne. Veldig retro faktisk. Jeg får assosiasjoner til Rubens. Halvsmilet hennes passer bra.

Kanskje du burde etterstrebe litt mer smell i øynene. Tror begge bildene ville profitert på det, framheve det skøyeraktige.

 

EDIT: Trådtittelen er forresten en vinner.

Men du kan dra den enda lenger, Den lettkledde jenta i senga mi, betyr ikke helt det samme, men du får sikkert enda mer besøk :p

Endret av fototim
Lenke til kommentar

HAHA.. måtte bare med tittelen.. hehe

 

Skal se hva jeg får gjort med bildene. Ikke helt fornøyd med kalibreringen av denne "drittskjermen", men gulstikket skal jeg nå klare å bli kvitt...

 

Retro var vel mer dit jeg tenkte på bilde nr 2. Ikke lett detta altså, hehe.

 

takker for inspillet fototim

Endret av Dewil
Lenke til kommentar

Fjernet gulstikket i bilde nr1. Forsøket å fremheve øynene. Ser hva du mener med at haka forsvinner bak skulderen OG bryter linjene i bildet.

 

Må si meg enig i NorthPentax også at det er litt mye skulder, rygg og arm på bildet.

 

Mulig jeg skulle holdt kamera i en høyere posisjon for å få med hele ansiktet og "gjemme" mer av skulder og arm.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...