Gå til innhold

Spillverket.no: Når får vi se nye Gamer.no?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Edda Media vil mest sannsynlig ha en ny side oppe allerede på mandag der de sikkert kommer til å legge ut allt gammelt innhold, prisguide og diskusjoner, eneste forskjellen vil vel da være hvem som skriver de nye artiklene.

Lenke til kommentar

Takk for info. Er personlig mer spent på nye Gamer.no som ikke skal drives av Edda Media.

Har jeg forstått det rett hvis personene bak gamer.no skal fortsette å drive siden, med samme domenenavn? Og at det i tillegg til dette skal opprettes en egen spillportal som skal drives av Edda Media?

Lenke til kommentar
Jaja, sånn kan det gå. Ser på dette som et stort tap for begge sider, håper tapet blir størst for Tek.no-nettverket.

Hvorfor skulle du håpe noe sånt egentlig?

Jeg håper det går bedre med nye Gamer.no enn det gjør med den nye gamer-siden til tek.no-nettverket.

Hater Edda Media... Burn!

Hat er et litt vel sterkt ord kanskje? Ser ingen grunn til å HATE dem ...

Lenke til kommentar

Så lenge alle Gamer-skribentene følger med Gamer.no så tror jeg de vil ha størst fordel, det er tross alt de som styrer kvaliteten. Og Gamer sine skribenter har lang erfaring og er etter min mening de beste i Norge.

Lurer på hvor Tek.no skal finne nye spillanmeldere.

Lenke til kommentar

Skal bli interessant å se kvalitetsforskjellen på anmeldelser og artikler mellom de to sidene etterhvert. Personlig har jeg mest tro på nye Gamer.no, da de nå kan styre akkurat som de vil, og har mange erfarne skribenter under sin kappe.

Video-anmeldelser og intervjuer er noe jeg gjerne vil ha.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...