TST Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Etter langvarige forhandlinger mellom Gamer.no og Edda Media, har partene nå besluttet å gå hvert til sitt. Les mer Lenke til kommentar
QBab Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 (endret) Dette likte jeg ikke. Edit: Vil HW nettverket få en ny "gamer" avdeling? Endret 29. januar 2009 av QBab Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Fuck, det er ikke første april em gamg. selv om artikelen luker aprilsnar lang vei. Dette er IKKE bra Lenke til kommentar
w00tson Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Hvorfor det? Håper uansett det går bra videre, liker Gamer.no Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Jeg gjentar min kommentar fra den gang Kulturo ble nedlagt: Faen! Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Synd at gamer.no skal bli adskilt fra diskusjon.no, det var en veldig praktisk ordning. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Dette var trist. Jaja, lykke til gamer. Vi følger med, vi! Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Helvete... Vil de samme skribentene holde til på den nye siden? Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Uff, dette var triste nyheter. Det verste er uten tvil at siden skiller lag med diskusjon.no. Triste greier, gutter! Lykke til, håper dere klarer å bygge opp igjen en ny og like god spillside. Lenke til kommentar
krispo-runar Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Da var det og begynne og lese på spillmagasinet.no hehe... lenge til dere må avslutte med TEK da? altså dato til dere ikke sammarbeider lengre? Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Hm. Kan hendes jeg slutter å henge på diskusjon.no i så fall, ettersom gamer er den største grunnen til at jeg faktsik sitter her og skriver på dette forumet... Lenke til kommentar
Howard Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Dette er utrolig trist! Folkene bak Gamer.no har lagt ned en ufattelig innsats over mange år. Det er synd samarbeidet skulle ende slik, men jeg kan ikke annet enn å ønske gjengen bak siden lykke til videre - håper alt ordner seg til det beste for alle. Tek.no-nettverket er definitivt nødt til å ha en spillside, så arbeidet med å bygge opp denne settes i gang umiddelbart. Det blir ikke lett å matche Gamers sinnsyke kvaliteter redaksjonelt, men det skal absolutt gjøres et ærlig forsøk der. Lenke til kommentar
Be_Aich Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Dette var synd jeg som likte prisgiuden så godt Lenke til kommentar
kiwinazgul Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Det var skikkelig synd! Spesielt med tanke på diskusjon og prisguide.. Håper de gode artiklene fortsetter Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Produksjonen av innhold på Gamer.no, slik dere kjenner nettstedet i dag, vil fortsette ut uka. Denne nyheten likte jeg ikke i det hele tatt, har fått masse postcount pluss pga det kommentarfeltet under artikkelen i det siste. Lenke til kommentar
QBab Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Dette er en stygg knekk for diskusjon.no også. Håper ikke vi vil miste mange brukere. Lenke til kommentar
Robåt Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Blææh... Dette var ikke bra. Men hvis Tek-nettverket får seg en spillside blir det kansje to gode spillsider. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Veldig dumt, dette var jo en god grunn til at jeg er medlem. Vet ikke om jeg gidder å bli medlem på Gamer.no, mye, mye mer pratisk å ha en bruker på begge sidene. Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 (endret) Usj, dette var triste nyheter! Synes spesielt det er synd at Gamer.no og Diskusjon.no skiller lag. Har hengt her på forumet i flere år. De siste årene har jeg nok vært mest aktiv på spilldelen, så at Gamer.no ikke lenger blir en del av dette kommer sikkert til å få konsekvenser for min aktivitet her på forumet. Kommer selvsagt an på hvordan alternativet blir... Endret 29. januar 2009 av qweac Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Nei dette var begredelig! Har alltid vært genialt hvordan hele HW.no nettverket har vært knyttet tett sammen, som om det hele på en måte er en stor side! Først bort med Kulturo, og nå bort med Gamer? Begynner alt å falle fra hver andre eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg