Vegard_Haug Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 EA har annonsert en oppfølger til Spielbergs eksplosive byggespill. Les mer Lenke til kommentar
Mr. Needlemouse Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 "Blandet kritikk" my ass. Spillet har 85% på gamerankings. Det bør kunne bli klassifisert som god kritikk. Men nok om det. Flott å se at Boom Blox solgte nok til å gjøre seg fortjent til en oppfølger. 2009-lineupen for Wii blir bare bedre og bedre. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 "Blandet kritikk" my ass. Spillet har 85% på gamerankings. Det bør kunne bli klassifisert som god kritikk. Blandet kritikk vil si at noen ga det dårlig, og noen ga det god score. Altså blandet kritikk. Lenke til kommentar
Mr. Needlemouse Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 "Blandet kritikk" my ass. Spillet har 85% på gamerankings. Det bør kunne bli klassifisert som god kritikk. Blandet kritikk vil si at noen ga det dårlig, og noen ga det god score. Altså blandet kritikk. Jeg er i bunn og grunn enig med deg. Så lenge anmeldelsene har en jevn fordeling på karakterskalen så kan det kalles blandet kritikk. Men når kun 4 av 51 anmeldelser ligger under 8/10 så er det en utrolig dårlig beskrivelse. Det vil altså si at over 90% av anmeldelsene ligger over 8/10. Hvis Boom Blox har fått blandet kritikk så er det svært få spill som ikke har fått det. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 "Blandet kritikk" my ass. Spillet har 85% på gamerankings. Det bør kunne bli klassifisert som god kritikk. Blandet kritikk vil si at noen ga det dårlig, og noen ga det god score. Altså blandet kritikk. Jeg er i bunn og grunn enig med deg. Så lenge anmeldelsene har en jevn fordeling på karakterskalen så kan det kalles blandet kritikk. Men når kun 4 av 51 anmeldelser ligger under 8/10 så er det en utrolig dårlig beskrivelse. Det vil altså si at over 90% av anmeldelsene ligger over 8/10. Hvis Boom Blox har fått blandet kritikk så er det svært få spill som ikke har fått det. Ja, om det er kun 4 av 51 anmeldelser som ligger under 8/10, så er det ikke blandet kritikk, det har du helt rett i. Nå har ikke jeg satt meg så mye inn i Boom Blox og anmeldelsene rundt det, så jeg kan egentlig ikke uttale meg så mye angående anmeldelsene og karakterene til spillet. Lenke til kommentar
unwill Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Jeg har spillt eneren og syns det var helt ok, men ble aldri slukt for å spille det i timesvis (kanskje det ikke er meningen). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg