Fotballstjerna Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 (endret) Hei jeg har nettopp begynt å studere visual basic og er yngst i klassen, ser ut som andre har mer erfaring i jeg, så trenger hjelp, kan tenke meg å ha privat lærer også, kan betale 300 kr i timen, er du intressert så er mailen min [email protected] eller her Endret 27. januar 2009 av Fotballstjerna Lenke til kommentar
dabear Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Hei. Vi skal gjøre dette for deg?? Du får heller spørre mer spesifikt hva problemet er. Lenke til kommentar
Fotballstjerna Skrevet 27. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2009 Hei. Vi skal gjøre dette for deg?? Du får heller spørre mer spesifikt hva problemet er. enig med deeg, det ble for dumt å legge inn oppgave, var bare tidsfristen er om 2 dager og jeg vet klarer det ikke og får stryk, kjenner du noen som kan være privat lærer ? jeg kan veldig lite om det og tror jeg trenger privat undervisning i det, bor i oslo, Lenke til kommentar
Sikelik Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 (endret) etter egen erfaring, bør man sette seg ned og jobbe med oppgaver gjevnt over semesteret. Skippertak de siste dagene før en innlevering er ikke å anbefale. Bruke penger på privattimer ser jeg også på som bortkastet, spesielt hvis du går på høgskole eller universitet. Da pleier det å være veldig mange som er i samme situasjon som deg som man kan samarbeide med, uansett hvor "nerd" du da føler deg som. nå har jeg ingen kjennskap til VB-syntaks annet enn at jeg kan lese det og forstå det. jeg gir deg ikke et fasitsvar, men peker deg i riktig retning i form av veldig simpel tolkning av det problemet du beskriver i oppgave A opprett funksjon toerPotens med innparameter n av en datatype hvis n er 1, så er svaret 0 ellers er svaret toerpotens, med innparameter (n-1)*2 hvis du har fulgt med i timene, ser du her t dette er et rekursivt kall av metoden Endret 27. januar 2009 av Sikelik Lenke til kommentar
Fotballstjerna Skrevet 27. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2009 jeg vet det, men akkuratt nå sitter jeg bare fast, men takk for oppmerksomheten, må bare jobbe med oppgaver mye så går det sikkert bra, takk, Lenke til kommentar
Sikelik Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 - opprett en metode/funksjon - 2 potensielle utfall(if x else y) er ikke verre enn som så. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå