Gå til innhold

Trenger virkelig hjelp i visual basic

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei. Vi skal gjøre dette for deg?? Du får heller spørre mer spesifikt hva problemet er.

enig med deeg, det ble for dumt å legge inn oppgave, var bare tidsfristen er om 2 dager og jeg vet klarer det ikke og får stryk, kjenner du noen som kan være privat lærer ? jeg kan veldig lite om det og tror jeg trenger privat undervisning i det, bor i oslo,

Lenke til kommentar

etter egen erfaring, bør man sette seg ned og jobbe med oppgaver gjevnt over semesteret. Skippertak de siste dagene før en innlevering er ikke å anbefale.

Bruke penger på privattimer ser jeg også på som bortkastet, spesielt hvis du går på høgskole eller universitet. Da pleier det å være veldig mange som er i samme situasjon som deg som man kan samarbeide med, uansett hvor "nerd" du da føler deg som.

nå har jeg ingen kjennskap til VB-syntaks annet enn at jeg kan lese det og forstå det.

jeg gir deg ikke et fasitsvar, men peker deg i riktig retning i form av veldig simpel tolkning av det problemet du beskriver i oppgave A

opprett funksjon toerPotens med innparameter n av en datatype
hvis n er 1, så er svaret 0
ellers er svaret toerpotens, med innparameter (n-1)*2

hvis du har fulgt med i timene, ser du her t dette er et rekursivt kall av metoden :)

Endret av Sikelik
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...