Gå til innhold

BK: Tøff kar


Dewil

Anbefalte innlegg

Tok et "typisk" portrett av en kamerat, har etterbehandlet litt i lightroom. synes selv han ble litt mørk rundt øynene.

 

Legger ikke med originalen her da den var ALT for gul. Furu panel i taket er aldri moro med blits...

 

Slakt away, men ikke bli skremt ;)

 

 

post-26623-1233086617_thumb.jpg

 

Exif:

1/60

f4

50mm

sb-600

resten står i bildet ;)

Endret av Dewil
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b

Ikke noe slakt herifra i alle fall.

Bra dybdeskarphet og bakgrunnen står faktisk i stil med karen og lyset. Bra skarphet og som allerede nevnt, ikke noe å klage på lyset. Men det er noe med høyrehånda på fyren som får det til å se ut som om han tar bilde av seg selv til å legge ut på nettby. Det tekniske er bra, men posituren er det noe som ikke klinger helt av. Har han så intensivt blikk til vanlig forresten?

Lenke til kommentar

@ egilanso: Takker, Skulle vel kanskje gjerne ønske jeg hadde litt større avstand.

Intensiteten i blikket er ikke alltid der ;) Selv fornøyd med bakgrunnen.

 

@ simon: Muligens litt mye clarity. Mulig jeg gjorde det for å få en mer "dirty" look. Er en stund siden jeg tok dette bildet.

 

@ knappapap: Øynene ikke så veldig uskarpe, men kunne nok hvert bedre. Ser bildet er litt front fokusert. Jeg tror også at programmet jeg har brukt til å skalere ned bildet med har tatt en snarvei. Bildet jeg legger med er rett fra lightroom og ikke hvert innom pixresizer etterpå. Ser stor forskjell.

 

Skrudd ned clarity på portrettet og legger ved 100% av øynene.

 

post-26623-1233163291_thumb.jpg

 

 

post-26623-1233163305_thumb.jpg

Endret av Dewil
Lenke til kommentar

gahhs. hehe.. oppgitt :D

 

@zodz: ikke softet huden hans men skrudd ned clarity i lightoom da den var veldig høy. som Simon påpekte.

 

@simon: takk for at du tittet innom igjen.. Fortsatt noe rart? hmm.. meget konstruktivt.. hehe ;)

 

Jeg lar dette bildet ligge litt. kanskje det går opp et lys for meg ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...