formannen Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Telenor setter opp prisene på bruk av mobilsvar og viderekobling av samtaler fra 1. mars 2009. Vedlagt ligger prisoversikt. Mobilsvar.pdf Lenke til kommentar
Mr. P Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Formannen: Hvor har du denne pdf'en fra? Lenke til kommentar
anordne Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 (endret) Dette er isåfall idiotisk! Typisk telenor de fikler med datatrafikk prisene og setter opp på mobilsvar! Synes godt de kunne fortsette å hatt gratis mobilsvar, synes det var bra. Nå bytter jeg opratør!!! Endret 27. januar 2009 av anordne Lenke til kommentar
formannen Skrevet 27. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2009 PDFen er sendt ut av Telenor sine forhandlerkonsulenter til Teleringkjeden idag. Lenke til kommentar
Mr. P Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Ok, typisk det her... gi med den ene hånden, og ta med den andre :S ref anordne sitt linnlegg... Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Det kostet penger før, så ble det gratis og nå skal de ta betalt igjen? Kan for bli penger av dette. Telenor er dyrt nok fra før av. Dårlig Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Nok en grunn til å styre unna Telenor. Kvalmende bedrift Lenke til kommentar
Mr.Static Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Nok en grunn til å styre unna Telenor. Kvalmende bedrift Dønn uenig med deg! Jeg har vært Telenor-kunde i alle år, de er langt i fra billigst, men jeg har aldri opplevd dårlig service eller dårlig hjelp. De svarer alltid på alt jeg spør om, uansett om jeg har ringt eller sendt mail, i tillegg til at de har så langt gjort alt for at jeg skal bli fornøyd. Og det er for meg verdt ganske mye...og ihvertfall når jeg leser hva andre forumbrukere skriver om å være kunde i andre mobilselskaper her til tider. Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Jeg har også vært Telenor kunde siden jeg fikk min første mobil i 1997-98, med unntak av noen år i Netcom og Chess har jeg alltid hatt Telenor Kvalmende Bedrift Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Hvorfor er du kunde hos en bedrift du synes er kvalmende? Selvfølgelig liker ingen denne prisjusteringen. Har selv Telenor, og i motsetning til andre operatører så har jeg ihvertfall ikke opplevd noe kluss hos dem. Lenke til kommentar
formannen Skrevet 28. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2009 Jeg er fast Telenorkunde, og jeg har aldri nevneverdige problemer med de. De hjelper når jeg har problemer, og det er veldig viktig for meg. De tolv kronene jeg må betale ekstra hver måned er verdt det god kundeservice. Personlig kan jeg ikke skjønne at folk bruker mobilsvar. Jeg snakker aldri inn på de. Sender heller en melding. Lenke til kommentar
havfal Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Heh. Regnet med denn kom nå som datatrafikken kom ned på et akseptabelt nivå. Bryr meg egentlig så mye. Bruker ikke mobilsvar, og leggar aldri igjen beskjed til noen heller. Lenke til kommentar
torbjornen Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Å kalle dataprisen for akseptabel tykkjer eg er drygt, så lenge One Call berre tek ei krone per MB. Dersom ein er villig til å bruke 10 kr. dagen på data, så kan ein like godt vurdere mobilt breiband. Lenke til kommentar
Emelina Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Har selv vært fornøyd netcomkunde siden jeg fikk min første mobiltelefon for over åtte år siden, med unntak av et halvt år hos chess. Alikevell mener jeg at telenor, til tross for stive priser, er store av en grunn, og det er at de har mange fornøyde kunder som ikke ønsker å forlate dem. Lenke til kommentar
Mr. P Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 De er store fordi de var først, og fordi folk er late Lenke til kommentar
havfal Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Å kalle dataprisen for akseptabel tykkjer eg er drygt, så lenge One Call berre tek ei krone per MB. Dersom ein er villig til å bruke 10 kr. dagen på data, så kan ein like godt vurdere mobilt breiband. I forhold til hva det kostet for en mnd siden vil jeg si det er ganske greit ja. Merk at jeg ikke sier billig. Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Men skal ikke Telenor ifølge diverse regler informere kundene sine om prisendringer minimum en måned før endringen trer i kraft ved prisøkning? Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Har selv flere abonnement hos Telenor, som jeg bruker i blant annet jobb og privat samenheng, og bruker da ofte videkopling for å slippe og altid ha med flere telefoner, og fortsatt være tilgjengelig på det nummeret. Mobilsvar har jeg aldrig vært noen storbruker av, selv om jeg har vurdert og ta det i bruk. Det blir det sikkert ikke noe av nå værtfall Lenke til kommentar
Rusher Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Tror vi skal ta denne pdf'en med en klype salt inntil videre. Dvs fram til Telenor offentligjør informasjon. Ser at de dataene som er på den pdf'en er feil. Til dere som klager på priser osv. Når dere vokser opp og kommer dere ut av gutterommet, og inn i den virkelige verden. så vil dere se det at det å betale 10øre mer i minuttet har finfint liten innvirkning. for folk flest er det viktig at tjenesten de får er av HØY kvalitet, samt at de får den hjelpen de trenger på en kjapp og ordntlig måte. Det er en grunn til at Telenor og Netcom ikke har lov å prise seg billigst! Konkurransetilsynet kalles det. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 (endret) Tror vi skal ta denne pdf'en med en klype salt inntil videre. Dvs fram til Telenor offentligjør informasjon. PDF-en skal stemme den. Og den er mer eller mindre offentligjort, værtfall for alle forhandlere. Men det er intersseant at det ikke nevnes noe om mange av de nyere abonnementene som f.eks FriHet,SuperPluss osv.. Skal høre med Telenor så poster jeg igjen. Fra 1.mars innfører Telenor taksering for å viderekoble til andre Telenor-kunder og for å ringe sin egen mobilsvar. Endringen gjelder følgende abonnement i privatmarkedet: FriTid, Kort&Kontant, Nett&Kontant, Fri120, Fri60, Fri20, FriFiks, SuperMinutt, Privat, Ring Kontant, djuice cash, djuice control/control+, djuice netcash, djuice nonstop, djuice zero, djuice allstar, djuice kontant og djuice magnum. Det er fortsatt gratis å viderekoble innad i en FriFamilie løsning Endret 3. februar 2009 av Dain Bramaged Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå