Gå til innhold

[PS3] FPS - vennegjeng

Beritaron

Anbefalte innlegg

Lurte på om noen blir med på å lage en FPS-klan/vennegjeng for PS3.

Planen er å sette opp medlemer og hvilke spill det har for å få en oversikt, og ha et par kritereier for å komme på listen. Planen er at det forhåpentligvis blir så mange at man ikke trenger å forplikte seg til å sette av bestemte tidspunkter for å spille klankamper, men at man kan sende invites til andre i vennelisten som er pålogget, se hva de fleste andre spiller og joine dem, eller avtale til uforpliktende kamper.

Krav:

*Må være over 18 år.

*Like å sammarbeide og spille taktisk.

*Ha headset (har ikke dette selv enda, men det er det på tide å skaffe seg om man skal kunne sammarbeide i slike spill)

*Du bør ha et par FPS-spill.

Spill som kan være aktuelle (kom med innspill):

Rainbow Six Vegas 1 og 2, Ghost Recon 2, Splinter Cell, Army of Two, Resistance 1 og 2, UT3, Call of Duty, Quake Wars: Enemy Terretory, Metal Gear Solid: online, Far Cry 2, Team Fortress

Endret av tamarin
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Her var det tamt med tilbakemeldinger, ser ikke ut til at dette går noen vei :/

Kan iallefall nevne de FPS-spillene jeg har til PS3:

Rainbow Six Vegas 1

Rainbow Six Vegas 2

Ghost Recon 2

Splinter Cell

Resistance 1

Resistance 2

Unreal Tournament 3

Call of Duty: Modern Warfare

Quake Wars: Enemy Terretory

Far Cry 2.

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...
Lurte på om noen blir med på å lage en FPS-klan/vennegjeng for PS3.

Planen er å sette opp medlemer og hvilke spill det har for å få en oversikt, og ha et par kritereier for å komme på listen. Planen er at det forhåpentligvis blir så mange at man ikke trenger å forplikte seg til å sette av bestemte tidspunkter for å spille klankamper, men at man kan sende invites til andre i vennelisten som er pålogget, se hva de fleste andre spiller og joine dem, eller avtale til uforpliktende kamper.

Krav:

*Må være over 18 år.

*Like å sammarbeide og spille taktisk.

*Ha headset (har ikke dette selv enda, men det er det på tide å skaffe seg om man skal kunne sammarbeide i slike spill)

*Du bør ha et par FPS-spill.

Genialt!! Jeg har gått med samme planer selv om å opprette en slik post. Jeg spiller en del FPS online, men savner det å ha noen å spille sammen med og kunne samarbeide for et bedre spill.

MEN! Jeg ønsker ikke noe forpliktende og at man MÅ spille et vist anntall timer i uken osv. Så liker ideen din tamarin.

De spillene jeg spiller online om dagen er:

Call of Juarez: Bound in blood

Killzone 2

Socom

Battlefield 1943 (kommer om et par dager så blir fort noen timer der :) )

Ellers så liker jeg Call of Duty serien, men lenge siden jeg har spillt de, men ikke lei å ta fram de igjen.

Har forresten BF BC også, det er de FPS jeg kommer på i farten..

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...