Tart Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Hei Finnes det en mulighet for å tvinge folk som er på mitt trådløse nettverk (gjester) til å få opp en default side fra min server når de starter sin nettleser? Tusen takk for svar. Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 enklest: sett opp kryptering, om du vil ha best båndbredde så er MAC låsing det beste. Lenke til kommentar
Tart Skrevet 24. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2009 Hotspot er det jeg mener ja. Jeg har en WRT350N router. Er dette mulig? Lenke til kommentar
MemorX Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 (endret) Hotspot er det jeg mener ja. Jeg har en WRT350N router. Er dette mulig? Sjekk om routeren er kompatibel med dd-wrt (spesiell firmware for broadcom baserte routere, og noen andre), det støttes av en del Linksys routere. Denne firmwaren har mulighet for nesten alt man måtte tenke seg, inkludert det du spør om, hotspot programvare. Tror de kaller funksjonen "Sputnik" eller noe lignende. Sjekk litt her: http://www.dd-wrt.com/wiki/index.php/Supported_Devices Endret 25. januar 2009 av MemorX Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå