tomsi42 Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 (endret) I denne tråden kan du melde deg på utfordringen Februarfest 2009 eller se hvem som deltar. Meld deg på ved å fylle ut følgende felt: Bruker: ditt brukernavn Tema uke 1: Se Februarfest tråden for detaljer Tema uke 2: Ditto Tema uke 3: Ditto Tema uke 4: Ditto Tilleggskrav: Hvis du liker å gjøre det litt mer tøft for deg, frivillig. Aktivitetsnivå: se nedenfor Utstyr: kamera, objektiv osv som du trenger for å nå målet ditt. En repetisjon av aktivitetsnivåene... Hardcore: Du tar kun bilder relatert til temaene og leverer et bilde hver dag. Du tar ikke bilder av andre ting. Entusiast: Du tar hovedsaklig bilder relatert til temaene og leverer et bilde hver dag. Du tar andre bilder hvis du føler for det. Kandidat: Du forsøker deg på entusiast-nivå. Men det kan være noen dager du ikke kan levere. Maks et bilde per dag, og minst 4 bilder i uka. Du tar andre bilder hvis du føler for det. Pingle: Du tar to til tre bilder per tema. Disse kan være tatt samme dag, og du tar bilder av hva det skal være. Er du usikker, se de andre påmeldingene eller spør i Februarfest tråden. NB. Det skal ikke postes kommentarer i denne tråden. Utomsnakk i denne tråden vil bli rapportert, slik at moderator kan slette postene. Velbekomme, Tom Endringslogg: 22.01.09: Rettet skrivefeil Endret 22. januar 2009 av tomsi42 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 22. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2009 (endret) Bruker: tomsi42 Tema uke 1: Vinterstemning Tema uke 2: Lengre enn normalt Tema uke 3: På og rundt jobben Tema uke 4: De nære ting Tilleggskrav: Analogt i tillegg til digitalt i de to første ukene. Aktivitetsnivå: Entusiast Utstyr: Diverse Canon og Olympus Temaene er ikke helt fastspikret. Så der vil det bli noen modifiksjoner. edit: Da har jeg bestemt meg for temaene. Tom Endret 30. januar 2009 av tomsi42 Lenke til kommentar
sverrelerre Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Bruker: sverrelerre Tema uke 1: Vann & sjø Tema uke 2: Oslobeboere Tema uke 3: Kompaktmagi Tema uke 4: Fæl Osloarkitektur Tilleggskrav: Ingen spesielle Aktivitetsnivå: Kandidat Utstyr: Nikon D40 & Panasonic LX3 Lenke til kommentar
stonhans Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 (endret) Bruker: stonhans Tema uke 1: Solvelkomsten Tema uke 2: Vinterskogen Tema uke 3: Maritimt Tema uke 4: Alta Tilleggskrav: 1 svart/hvitt bilde hver uke. Aktivitetsnivå: Pingle. Utstyr: Canon EOS 40D m/EF-S 18-55mm IS. EDIT: Endret tema nummer 4 fra "Gammelt" til "Alta". Endret 27. januar 2009 av stonhans Lenke til kommentar
pixarus Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 (endret) Bruker: pixarus Tema uke 1: Vinter ved sjøen. Tema uke 2: Sport. Tema uke 3: Reklame. Tema uke 4: Låt-titler. Tilleggskrav:. - Aktivitetsnivå: Kandidat. Utstyr: Canon 400D, Sigma 17-70 mm, Endret 31. januar 2009 av pixarus Lenke til kommentar
Anew Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Bruker: Anew Tema uke 1: Borgerskapets diskré forfall (prolog til Aprilfesten) Tema uke 2: Departementalt (jeg begynner i ny jobb i Kommunal og regionaldepartementet, så hvorfor ikke bevise for alle mine nye kollegaer først som sist at jeg er en raring...) Tema uke 3: Det forlatte huset (en uke i svart/hvitt, Canonet med Tri-X 400) Tema uke 4: The Horror... the horror... (en uke med rosa Polaroid) Tilleggskrav: Ingen spesielle Aktivitetsnivå: Entusiast Utstyr: Nikon D200 og 300 med ymse glass, Canon Canonet og en rosa Polaroid i639... Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 (endret) Bruker: J@cob Tema 1. Uke: Kvelden. Tema 2. Uke: Sangrelaterte bilder. Tema 3. Uke: Sogndal. Tema 4: Uke: Macro. Tileggskrav: Niet. Aktivitetsnivå: Entusiast. Utstyr: Canon 400D med de glassene jeg har til min disposisjon å missbruke. Ganske diffuse tema jeg har valgt meg, men, fuck it Endret 25. januar 2009 av J@cob Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 (endret) Bruker: arnold_layne Tema 1. Uke: Froskeperspektiv Tema 2. Uke: Stort dynamisk omfang (med naturlige farger?) Tema 3. Uke: Abstrakt Tema 4: Uke: Siste rest av vinter/her kommer våren Tileggskrav: Alle objektivene skal brukes. Aktivitetsnivå: Kandidat Utstyr: D300 og alle objektivene som står listet i profilen. Edit: leif Endret 27. januar 2009 av arnold_layne Lenke til kommentar
chrissn Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 (endret) Bruker: Chrissn Uke 1: Vinter Uke 2: Macro Uke 3: Lys & Skygge Uke 4: Kroppsdeler Aktivitetsnivå: Entusiast Utstyr: Canon EOS 40D Endret 10. februar 2009 av Chrissn Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 (endret) Bruker: pybalto Aktivitetsnivå Kandidat Uke 1: Piggtråd Uke 2: Natur Uke 3: Vann Uke 4: Fugler Utstyr: Canon EOS 30D ------ Klarte ikke aktivitetsnivået til kandidat denne første uken. Enten ute.. eller nedgradert nivå til pingle. Endret 7. februar 2009 av pybalto Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Bruker: jzono1 Tema uke 1: Etter mørkets frembrudd, utendørs. Tema uke 2: Litt vidvinkel, mye lys. Tema uke 3: Blitsbruk. Tema uke 4: Avstand. Tilleggskrav: Bruke gitt utstyr i uke 2,3,4 Aktivitetsnivå: Hardcore, kansje ned til Kandidat i uke 3 og 4. Kan ikke planlegge for langt fremover i tid akkurat nå. Utstyr: Nikon D80, Nikkor 18-55, 18-135, Sigma 30/1.4 Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 (endret) Bruker: von-schnellfahrer Tema uke 1: 50mm Tema uke 2: Svart-Hvitt Tema uke 3: Smak av sommer Tema uke 4: ND Tilleggskrav: .... Aktivitetsnivå: Pingle Utstyr: Canon 40D, Sigma 50mm 1.4, Canon 10-22mm +++ Kom aldri i gang... Flaut å komme med tåplige unnskyldninger, men fikk litt mye annent å gjøre Endret 18. februar 2009 av von-schnellfahrer Lenke til kommentar
lekang Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 (endret) Bruker: lekang Tema uke 1: Svart-hvitt Tema uke 2: Natur Tema uke 3: Action Tema uke 4: Macro m/mellomringer Tilleggskrav: ... Aktivitetsnivå: Kandidat Utstyr: D80/D300 + alle objektivene mine og 2x Sb-800 Endret 27. januar 2009 av lekang Lenke til kommentar
Kjetil-H Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Bruker: Kjetil-H Uke 1:Bypanorama Uke 2:ikke bestemt Uke 3:Landskapspanorama Uke 4:ikke bestemt Utstyr:7Den er vel eneste egnede kamera for tida, fyller ellers bagen med det jeg føler for. Utfordringen for de to ukene blir uansett at bildet etter turen gjennom autopano skal ha et side/høydeforhold likt Hasselblad XPan, fordi jeg har begravd meg i Josef Koudelkas bok Chaos i det siste. På tide å utforske et nytt format. Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Bruker: :Francis: Tema uke 1: 16mm Fisheye. Tema uke 2: 50mm f/1.2 vidåpen. Tema uke 3: 105mm f/2.5. Tema uke 4: Sangtitler. Tilleggskrav: Ingen spesielle Aktivitetsnivå: Kandidat Utstyr: Nikonutstyret i signaturen min, samt en Coolscan V. Det er mulig jeg endrer temaene før jeg begynner på utfordringen. Francis Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Lenge siden jeg har fotografert nå, så jeg bør delta på denne: Bruker: RandiA Tema uke 1: Vinteren, slipper den taket snart? Tema uke 2: Lyset og farger, prøve filter-uke Tema uke 3: Oslo-tur Tema uke 4: Tid for litt macro? Tilleggskrav: Skal prøve å få tatt bilder et par dager hver uke... Aktivitetsnivå: Kandidat Utstyr: EOS 400D, ulike objektiver, mest Tamron 17-50, og Macro 60mm Mulig jeg må skifte temaer.... Lenke til kommentar
GLN Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 (endret) Bruker: Pirka Tema uke 1: Black & White Tema uke 2: Lang lukkertid Tema uke 3: Landskap Tema uke 4: Vinter Tilleggskrav: Altfor mye å gjøre i fritiden, så har minimal tid til ekstra vanskeligheter. Aktivitetsnivå: Pingle Utstyr: 30D, 24-105mm f4L, 17-70mm, Speedlite 430EX Endret 28. januar 2009 av Pirja Lenke til kommentar
alkymist Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 (endret) Grunnet alt for mye å gjøre på jobben har jeg rett og slett ikke tid til å være med på utfordringen likevel. Aktivitetsnivået mitt var heldigvis pingle - det er fortsatt litt flaut å trekke seg på denne måten, men jeg har ingen valg dessverre. Endret 15. februar 2009 av alkymist Lenke til kommentar
kaian Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 (endret) Bruker: kaian Tema uke 1: Vinterskog Tema uke 2: By Tema uke 3: Tog Tema uke 4: avventer Tilleggskrav: ingen Aktivitetsnivå: pingle Utstyr: Nikon D40, 24/50/85mm Endret 1. februar 2009 av kaian Lenke til kommentar
Litium Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Bruker: Litium Tema uke 1: Vinter Tema uke 2: I trafikken Tema uke 3: Vindusshopper Tema uke 4: LEGO Tilleggskrav: Ingen Aktivitetsnivå: Kandidat Utstyr: Samsung Digimax S500 kompakt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå