shiftone Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Hei! Trenger hjelp for å finne frem til en norsk artist som akkurat sang en sang på TVen her! Dessverre ikke TVen direkte før helt på slutten så kan ikke fortelle så mye mer enn at det var en kvinnlig vokalist på gitar, mann 1 på noe som så ut som mandolin og en siste mann på noe annet. Hun sang på norsk og jeg fikk litt portishead stemning her jeg satt. Siste setningen var "det ble ingenting" (tror jeg). Noen som kan hjelpe? Takker! Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Hei, kan ikke svare på spørsmålet ditt, men du kan spørre her. Du kan også alternativt spørre her, hvis du vil ha hjelp til å finne og kjøpe musikk på nettet Lenke til kommentar
shiftone Skrevet 22. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2009 Hei, kan ikke svare på spørsmålet ditt, men du kan spørre her. Du kan også alternativt spørre her, hvis du vil ha hjelp til å finne og kjøpe musikk på nettet Ahh, takker så mye! Forsøker der Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Da stenger vi denne. Takk til roberteh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg