Slashiroth Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 (endret) Hei,er på jakt etter bra høytalere og forsterker. hva tror dere om disse høytalerne? http://www.surround.no/product/454562/__Pr..._Black_Ash.html og hvilken forsterker ville dere kjøpt til disse høytalerne? Endret 22. januar 2009 av Slashiroth Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Det der så ut som noe alla cervin vega. Høyt, voldsom lyd som ikke har noe å gjøre i en stue, kanskje på fest! Vel, til å drive dem ville jeg valgt et kraftverk fra Nad, sjekk hifiklubben.no. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Hvis du vil ha gode høyttalere ville jeg sett på noe annet enn de der. Og fy så stygge de var :s Hva med Klipsch RF-10 eller RF-52? Hvor mye penger har du å bruke totalt? Lenke til kommentar
Slashiroth Skrevet 24. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2009 hadde tenkt meg rundt 10k med forsterker egentligt. Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Jeg har hørt urovekkende rykter om høyttalerne som trådstarter linker til, er visst flere som har opplevd at de har gått opp i liminga under bruk. Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Hva skal du bruke høytalerne til? Skal du ha de i et hjemmekino oppsett eller skal du kjøre stero? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå