PowerShot-x Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 (endret) Klikk her for å komme til "Guide - Hvordan sette opp kablet nettverk mellom vista og xp". Endret 1. mars 2010 av PowerShot-x Lenke til kommentar
Nettulf Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Fin guide, men det heter cat5/cat6 og ikke cab5/cab6 på type nettverkskabler..... Nettulf Lenke til kommentar
PowerShot-x Skrevet 1. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2009 Fin guide, men det heter cat5/cat6 og ikke cab5/cab6 på type nettverkskabler..... Nettulf Selvsagt. Takk for korreksen. Har fått endret det. Lenke til kommentar
OPL Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 (endret) bra guide! Men jeg har et lite problem når jeg skal gå inn på en annen pc så må jeg ha brukernavn og passord til den pc'n uten at jeg har noe passord, hvordan finner jeg ut det når jeg ikke har noe passord på den pc'n? Endret 18. juli 2009 av OPL Lenke til kommentar
jonaseg Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Du trenger vel strengt tatt ikke kryssede kabler mellom switcher? Lenke til kommentar
PowerShot-x Skrevet 27. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2010 Du trenger vel strengt tatt ikke kryssede kabler mellom switcher? Nei du trenger ikke kryssede kabler mellom switcher. Jeg nevner også dette i Guiden Lenke til kommentar
PowerShot-x Skrevet 27. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2010 bra guide! Men jeg har et lite problem når jeg skal gå inn på en annen pc så må jeg ha brukernavn og passord til den pc'n uten at jeg har noe passord, hvordan finner jeg ut det når jeg ikke har noe passord på den pc'n? Du må nok google denne. Jeg vet det finnes programmer som finner igjen innloggings passord. Lenke til kommentar
Knopfix Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Hvis ikke passord eller brukernavn er lagt inn kan du prøve brukernavn administrator og blankt passord. 1 Lenke til kommentar
GizmoRonimo Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 bra guide! Men jeg har et lite problem når jeg skal gå inn på en annen pc så må jeg ha brukernavn og passord til den pc'n uten at jeg har noe passord, hvordan finner jeg ut det når jeg ikke har noe passord på den pc'n? Hmm....er dette din eller noen andre sin? Hvis det er noen andre sin, spør eieren.....eller la den være... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå