Tobruk Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Heisann..Har en Noctua NH-U12 cpukjøler med 2 Noctua 4 pins vifter koblet til.Dette fungerte fint på det gamle hovedkortet,men på det nye Asus P5Q-SE 2,er tilkoblinga til cpuvifte 3 pins..Kan viftene kobles andre steder(Powerfan,Chassisfan..?) Eller finnes det kabler å få kjøpt(konverter) med 3 pin og 4 pin? Lenke til kommentar
Tobruk Skrevet 20. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2009 bump...Noen som har erfaringer med dette??Lurte på om jeg kan sette den på "Powerfan"? Og vil maskina i det hele tatt starte når "cpufan" ikke er tilkoblet? Får ikke testet dette selv før jeg får ny strømforsyning,derfor lurer jeg litt... Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Kan koble til disse viftene både på PWR connector og CHA connector Forøvrig kan du jo koble en av viftene på (4-pin) kontakten på hovedkortet som er beregnet for cpu-vifte Lenke til kommentar
Tobruk Skrevet 27. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2009 Ok ,,takker... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå