WheelMan Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 (endret) Resultat av avsteminger ble: Tid:Lørdag 28. februar kl. 18.00 @ tiger'n? Sted Oslo Aktivitet 1: Laserspill på Megazone @ kl. 18:30 Aktivitet 2: Peppes Pizza Stortingsgaten @ kl. 19:30 Påmeldte så langt: TinaM n4w Lars Anfall Programvare Kanin33 NiXx Blarcky DJ_Dark Samebror ilpostino Ghraag Sameboe Skrollan Lamorampen Probin Appelsinmakt Guttersnipe Kanskje: WheelMan Pac-Man - Begge avhenger av økonomisk støtte - anyone? Skal kun spise: Mimir LueDotten Mrbjoern MSg Hoppende bryster (Lemon) The Duke Det er bekreftet bord for 25 stk @ Peppes Pizza Stortingsgaten, Lørdag 28.02 kl 19:30 ## limt inn fra førsteposten til The Duke da han sluttet å oppdatere posten ## Endret 27. februar 2009 av b-real Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 En ting er sikkert, det må nok bli innendørs. Vinterferien er enda så kald at jeg ikke beveger meg utendørs annet enn hva som er høyst nødvendig. Da sitter en egentlig igjen med to alternativer: Gjenta et forumtreff på Peppes/TGI? Eller dra til en forumbruker som har huset for seg selv? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Jeg er lysten på å være med i så fall. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 I'm in. Dersom det blir Peppes/TGI stemmer jeg for Peppes. Hørtes ut som det var dårlig med service og lignende på TGi på sist treff. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Åja, det er en sånn unnskyldning for sjefene mine å ta seg en uke fri fordi "barna har vinterferie". Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 19. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2009 I'm in Det som har vært luftet så langt er et enormt LAN - noen som har store lokaler? Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Da sitter en egentlig igjen med to alternativer: Gjenta et forumtreff på Peppes/TGI? Eller dra til en forumbruker som har huset for seg selv? Jeg støtter den siste der. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Vi ser det ann. Kan hende jeg er interessert, men ikke første helga for da er jeg i NL! Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Det må bli en helg...eller? Mange av oss har jo såpass mye hår på brystet at vi har en jobb å passe på. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 (endret) Hørtes ut som det var dårlig med service og lignende på TGi på sist treff. det var ikke akkurat superduper service på TGI Fridays på Aker Brygge første gangen vi var der heller.... uansett om det blir i Oslo eller i et alpintanlegg så er det vel greiest å ta det i en helg men det får vel folket velge når det nærmer seg. Endret 19. januar 2009 av ilpostino Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Jeg skal se om jeg får det til. Får egentlig besøk i hele ferien, men forumtreff frister til gjentagelse. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Jeg har ikke vinterferie, men har lyst til å være med på enda et oslotreff legg det til en helg så kommer jeg meg kanskje i vei jeg også Lenke til kommentar
Olum Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Jeg er med om det blir noe nytt treff. Ingen som har huset for seg selv da? Så kan vi ha forumrølpefyllefest. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 (endret) Stifi har et hus for seg selv på Gjøvik (ser at han er inne i tråden). :!: Endret 20. januar 2009 av Mimir Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Jeg stemmer for treff i helgen.. Vi har vinterferie i uke 8. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Stifi har et hus for seg selv på Gjøvik (ser at han er inne i tråden). :!: Og jeg har eget hus på Lunner :!: Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Party hos Mathias! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå