Gjest Slettet+9871234 Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 (endret) I morgen tidlig kl 07:00 norsk tid spilles U2's nye single "Get On Your Boots" for første gang på radio verden over. Du kan høre på live her. Velg 'listen live' til høyre. Internet Explorer fungerer garantert. Albumet kommer 2. Mars i butikkhyllene og bandet mener selv de har tatt steget videre ved å lage en ny type musikk. Låtliste, albumcover og mer info finner du på U2.com Endret 23. februar 2009 av Slettet+9871234 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 "Get On Your Boots" skuffet meg veldig. Hadde forventet langt mer, men har tro på at albumet blir bra. Lenke til kommentar
edge Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Syntes den var knalltøff jeg. Ikke helt U2-stil, men sattan så töft! Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 De første gangene jeg hørte låta var jeg ikke så imponert, men etter 4-5 ganger har den sneket seg inn og jeg tok meg selv i å nynne på gitarriffet igår og nå er jeg hekta! Absolutt godkjent førstesingle! Låta kan høres i bedre kvalitet her: http://goyb.u2.com/ Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Synes sangen var stilig jeg. Likte bassen Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 På tide at U2 legger opp snart. Folk er alt for enkle å glede synes nå jeg... Lenke til kommentar
Benor Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Det U2 har gjort de siste årene kunne de ha spart meg for. Jeg kommer sansynligvis til å kjøpe plata, men hvis de fortsetter i samme gata så blir den ikke spilt mange ganger. Men det de gjorde på 80-tallet og tidlig 90-tall er storartede greier! Lenke til kommentar
LarsOl Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Har bare så vidt hørt litt på den. Virker lovende. Liker det faktum at folk ser ut til å enten være kjempeskuffa, supergira eller veldig i tvil. Hadde vært kjedelig om de hadde laget en ny Beautiful Day som alle liker med en gang. Mange U2-fans har ganske spesifikke ønsker og blir stort sett litt skuffa når ting ikke stemmer med forhåpningene. Lurt å gi låta litt tid... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 De har mange bra låter fra 2000 og oppover som vi ikke har hørt så mye til. For eksempel: When I Look at the World, Peace on Earth, Crumbs from Your Table, Electrical Storm, Native Son, Flower Child, Smile. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Electrical Storm har jeg da hørt mange ganger. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Electrical Storm er nok mindre ukjent ja. Jeg tenkte mer på sanger som sjelden spilles på radio og live på konserter. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Det nye albumet var litt skuffende, selv om de har noen gode sanger. "I'll Go Crazy If I Don't Go Crazy Tonight" og "Magnificent" falt i smak hos meg. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Ikke akkurat noe mesterverk nei. Hørte igjennom plata for ikke så lenge siden og jeg kan ikke si jeg er videre imponert. Skal dog sies at jeg aldri har vært stor fan av U2 da Lenke til kommentar
Benor Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Jeg ble litt skuffa, egentlig. Selv om jeg ikke hadde så store forventninger... Lenke til kommentar
Craap Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 U2 blir bare dårligere og dårligere for hvert år. Joshua Tree var tøfft, men det var på åttitallet. Lenke til kommentar
blured Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 (endret) Dette er helt klart deres svakeste plate hittil. Og det er ikke det at plata er så dårlig som er problemet. (...) Problemet er at det hele er så jævlig intetsigende. Jeg har hørt gjennom plata fire ganger nå, og jeg blir bare sittende å døse. Det meste U2 har gitt ut er etter min mening bra, til tider også How to Dismantle an Atomic Bomb, men på deres nye plate er det simpelthen ikke noe bra å trekke ut: Det hele blir like tomt som et hvilket som helst Davis Gray album. Endret 25. februar 2009 av macros. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 U2 blir bare dårligere og dårligere for hvert år. Joshua Tree var tøfft, men det var på åttitallet. Achtung Baby er enda tøffere. Og War. Og the Unforgettable Fire. Ikke hørt skiva enda, men hører den ligger mer i retning av Zooropa enn deres to seneste skiver, så det lover jo bra. Var blodfan for endel år tilbake, men nå er det mer casual. Meh. Hender jeg setter på en skive i ny og ne. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 (endret) Vil på ingen måte si plata likner noe av det de har laget før, selv om låtene har fellestrekk med gammelt materiale. Jeg hører litt fra alle album siden 90-tallet og oppover i hver låt. Get on your boots = Vertigo, Moment of Surrender = If God Will Send His Angles, I'll Go Crazy If I Don't Go Crazy Tonight = Yaweh, No Line On The Horizon = Zooroopa. Veldig 'fort & gærent' tolket. Sangene er jo ikke helt like, men er noenlunde i samme retning. Synes de høres så uferdige ut. Men albumet sammenlagt høres ganske nytt ut. Jeg gir det 5/10 (i forhold til tidligere album). Vil tro noen av sangene vil oppleves bedre live. Nesten så jeg får lyst til å spørre bandet 'What happened?' Endret 25. februar 2009 av Slettet+9871234 Lenke til kommentar
Craap Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Klart plata ikke ligner helt på no de lagde før da den er dårligere.. Nightkeeper: Er enig med deg i at nevnte er bra album, men de når ikke helt opp til det beste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå