Gå til innhold

Nytt softgun våpen


th-mart2

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg og sønnen skal kjøpe et nytt softgun gevær. Vi er ganske nye på dette, og lurer på hvilke av disse fire dere ville valgt:

 

AK47S: http://teknikmagasinet.no/db.pl?template_f...mp;artnr=620039

 

Modell 4 Navy Commando: http://teknikmagasinet.no/db.pl?template_f...mp;artnr=620040

 

Colt M14: http://www.fondprodukter.se/produkt/soft-a...ivet-gevar,1621

 

Eller: http://www.fondprodukter.se/produkt/soft-a...ivet-gevar,1661

 

 

Våpenet skal brukes til lek i skogen. Hvem ville dere valgt, og hvor langt går de ca?

Endret av th-mart2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Min erfaring er at billig AK-springer = knekt ladearm, så av de du har listet opp tror jeg at jeg ville valgt "Modell 4 Navy Commando", først og fremst fordi det er det eneste elektriske våpenet, noe som tilsier at du har fullauto, og slipper å ta ladegrep for hvert eneste skudd.

 

Men personlig ville jeg heller tatt en titt hos Softguns.no, da det er en norsk butikk med forholdsvis rimelige priser på kvalitetsvåpen.

Legg litt mer penger i det, og kjøp heller f.eks en Cyma AK47.

Lenke til kommentar
Min erfaring er at billig AK-springer = knekt ladearm, så av de du har listet opp tror jeg at jeg ville valgt "Modell 4 Navy Commando", først og fremst fordi det er det eneste elektriske våpenet, noe som tilsier at du har fullauto, og slipper å ta ladegrep for hvert eneste skudd.

 

Men personlig ville jeg heller tatt en titt hos Softguns.no, da det er en norsk butikk med forholdsvis rimelige priser på kvalitetsvåpen.

Legg litt mer penger i det, og kjøp heller f.eks en Cyma AK47.

 

Ja, det skal jeg vurdere sterkt. Hvis du skulle tippe, hvor langt ville du tippe at Model 4 Navy ville gått?

Endret av th-mart2
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Vi har mye foskjellig i vår "klubb" :p

Og jeg vil ikke foreslå cymas billig-ak, den er av plast og skyter bra men tåler lite.

Under MILSIM-spill får gjerne våpen et dunk i koble osv. Classic army har mange gode våpen til samme pris, disse har vist seg å være utrolig gode for flere av medlemmene våres.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Du kan også ta en titt på www.game-on.no. Har selv kjøpt en AK-47 Springer der, for 449,- for en pakke med kuler, briller, reim osv. Geværet er av god kvalitet, omtrent den samme som AK'en teknikmagasinet selger. Game-on har bra priser, og er i flere tilfeller billigere enn softguns.no. Skal selv snart kjøpe en Classic Army Sportline M15A4 AEG-pakke til 1499,- derfra, som mitt begynnervåpen. Spiller litt med R.A.S (Rogaland Airsoft), og planen er å bli medlem der. Elektriske våpen er de morsomste våpena, garantert :-)

Lenke til kommentar

Jeg har hørt litt rundt, og CA sportline er vistnok ikke å anbefale. Desuten er det dyrt å bestille fra norge.

Bestiller man fra hong kong kan man spare en del kroner.

Jeg gav 1300 spenn for min Dboys fullmetall M4 cqb-r + 2 hicap magasiner. De "profesjonelle" vil nok anbefale merker som Tokyo Marui, Classic army (ikke sportline) o.l. De koster litt mer enn f.eks Dboys og JG, men er vist pålitelige og holder jevn over god kvalitet.

Lenke til kommentar
Jeg har hørt litt rundt, og CA sportline er vistnok ikke å anbefale. Desuten er det dyrt å bestille fra norge.

Bestiller man fra hong kong kan man spare en del kroner.

Jeg gav 1300 spenn for min Dboys fullmetall M4 cqb-r + 2 hicap magasiner. De "profesjonelle" vil nok anbefale merker som Tokyo Marui, Classic army (ikke sportline) o.l. De koster litt mer enn f.eks Dboys og JG, men er vist pålitelige og holder jevn over god kvalitet.

 

Vel, jeg har nå en Classic Army M15A4, og den fungerer helt fint. Skyter bra, og det er god kvalitet på den. Ingen problemer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...