Gå til innhold

Smileys til Nokia N95

tinyy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mamma etterlyser et program slik at hun kan få smileys til sin Nokia n95... Noen som kan hjelpe?? Gjerne noe gratis:)

Prøv ASMS. Det er det eneste programmet jeg kjenner til i forhold til dette, men til gjengjeld funker det kjempebra. Det koster litt, men ikke mange kronene, og er verdt det. Greit å belønne programutviklere litt også. Husk bare å lagre koden du får, for ved flashing av mobilen må du reaktivere programmet, akkurat som det meste annet av det du laster ned. Jeg rotet bort min, men fikk koden ettere en mailhenvendelse til Zensis.

Ellers anbefaler jeg at du søker på forum når du lurer på ting som dette, for relevant informasjon finnes i mange tråder.

Lenke til kommentar

HeiLipo :) Tusen takk for at du kom med et svar som faktisk funket... med unntak av at jeg ikke fikk noen kode og heller ikke spørsmål om å betale noe - så nå får jeg beskjed om at det ikke funker på telefoner kjøpt utenfor Hong Kong - men bare jeg fjerner feilmeldingen hver gang funker det jo som bare det :thumbup:

Edit: Ser nå når jeg leser på "spørsmålsiden" deres at ASMS er gratis og IKKE funker utenom Hong Kong.. men det går faktisk fint både å sende å motta - men feilmeldingen kommer jo hver gang.

Så over til noe som sikkert er litt OT - men som jeg likevel vil nevne:

Du har helt sikkert rett i at dette er et spørsmål som er stilt uttallige ganger, og at det sikkert også finnes svar på det et sted - det er bare så utrolig vanskelig å finne det svaret! Jeg har forsøkt å søke - uten hell (mulig jeg bruker feil søkeord, men har forsøkt det jeg mener er relevant) Så kom det et råd om å se på "mye stilte spørsmål" og der var det mange sikkert gode tips om mange flotte programmer, men JEG klarte faktisk ikke der å finne det svaret som du nå gir. Mulig det er jeg som har oversett det. Kjernen i dette er at det sikkert er enkelt for dere som har holdt på her en stund å finne fram og søke etter svar, men for en del andre av oss så er det faktisk ikke så lett å bare få til svar at "dette er det svart på før" Det er like irriterende som når du i telefonkatalogen søkte på "drosje" og når du endelig fant det så stod det "se taxi"! Tar like liten plass å faktisk sette inn nummeret...Så om man kanskje kunne sette inn linken direkte til der svaret finnes hvis man vet hvor det finnes?? Beklager denne "utblåsningen" og den er ikke ment til deg som faktisk GA et svar! :)

Endret av granny
Lenke til kommentar

Nå er jeg faktisk ikke en rev på disse sidene selv OG jeg fant faktisk frem til informasjonen om ASMS gjennom søk. Ja, det tar litt tid, men på veien finner du ut mye annet også, og det er tiden verdt. Jeg fant det i en tråd med mye annen informasjon om spill og programmer, slik at mobilen min ble lastet full :jepp:

Når det gjelder ASMS, så ga jeg feil link, jeg skulle linket til den internasjonale siden. Den funker for jeg lastet ned ASMS på nytt derifra for et par dager siden. Tidligere funket faktisk den andre linken, men det kom en del feilmeldinger. Men denne andre funker uten problem.

Finn programmet her: http://www.myasms.net/index.php

Lenke til kommentar

Tusen takk for ny linke - da prøver jeg den :thumbup: Jeg har aldri tvilt på at man kan finne fram til hvor det er bare man leter lenge nok, slik er det med alt man lurer på, men savnet at det skulle være like enkelt som du gjorde det... Ikke alle som ønsker spill og slikt vet du...

Lenke til kommentar

På min mobil har det funket veldig bra på både inkommende og utgående meldinger det året jeg har hatt programmet. Og de aller fleste smileysene har kommet frem som ordentlige smileys også. Men emoticonsene derimot, de krever mottakertelefon med ASMS (eller det regner jeg med ihvertfall, har ikke prøvd det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...