Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Pcen slår seg ikke på i det hele tatt

Anbefalte innlegg

hei, pcen min er helt død. Tidlig på dagen slo jeg den på og da fungerte den helt normalt, så slo jeg den av i 1 time og skulle slå den på igjen. Da fikk jeg den ikke på. Det er ingen tegn til strøm i pcen i det hele tatt. Det jeg har lagt merke til er at når jeg slår av pcen til vanlig lyser det et grønt lys inne i pcen, men det gjør det ikke nå:S Jeg tror problemet ligger i at strømforsyningen ikke fungerer, men vet ikke selv. Har sjekket at alle ledningene sitter ordentlig i. Pcen er selvbygd og jeg har ikke hatt den i mer enn 3 uker...

Hvis noen vet hva som er problemet er så jeg takknemlig for svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Løste problemet selv :p Jeg satt og tuklet inne i pcen, så helt uten mening klemte jeg den tykkeste ledningen til strømforsyninga som skal sitte i hovedkortet i "to" hvis dere skjønner hva jeg mener. Plutselig begynte det grønne lyset å lyse igjen... Mest sannsynlig er det vel noe galt med denne ledningen. For det samme skjedde i dag også, men klemte jeg igjen på denne ledningen....

Lenke til kommentar
Om du ønsker en stabil maskin vil jeg ikke råde deg til å bruke denne strømforsyningen særlig lenge.

er ja bare at 24pins satt dårlig i kontakten mest sansynlig, skjedd det samme med meg,, med tanga easycon 480w, den funker helt genialt enda den, hatt den i nesten 4 år:) tagan er alt for lite i norge :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...