Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Prikker Rundt Penishode, Gå Til Lege?


Gjest Malley

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_lurer_*

Har så lenge jeg kan huske hatt noen hvite små prikker rundt penis hode pg litt rundt om på forhuden. Det har liksom spredt seg siden jeg var mindre. Jeg er nå 16 år og lurer på om jeg burde gå til lege å sjekke ut hva dette er for noe. Jeg regner med at siden jeg er 16 år så blir ikke foreldre innblandet, men er det bare å møte opp på legekontoret for noe sånt, eller må man bestille time?

 

Legger med en link til bilde av hvordan det ser ut

http://www.jipdenhaag.nl/images/uploads/Seks/parel.jpg

 

Noen som vet hva dette er, og hvordan få det bort? Er det normalt? Ganske sikker på at det ikke er hva som blir kalt talgkjertler, da jeg har noen sånne på penisskaftet som er helt ulike.

 

Takk for hjelp

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Akkurat det beste for deg er vel som du selv sier å oppsøke en lege? Som er spesifisert for området.

 

Og at dine foreldre blir informert for ditt private området tror jeg ikke, med mindre du er 10 år. At en 16 åring skal undersøkes neden-til tror jeg ikke legen springer til foreldrene om. Tar jeg feil? Men berre noe jeg føler virker ganske logisk.

Endret av Nidaroo
Lenke til kommentar

Alle gutter/menn over en viss alder har slike kjertler i større eller mindre grad, og mer eller midre synelig.

Du kan lese hva Klara klok sier om talgkjertler.

 

Å fjerne de blir nesten det samme som å fjerne en fult brukbar nyre. De er en naturlig del av kroppen, og skal være der.

Endret av k-orm
Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...
  • 3 uker senere...

jeg har også talgkjertler på kukhode, de er ikke så hovne å store men man ser de lett, å det er noen av dem:P Ikke så veldig mange men det er irriterende å vil ha de mindre synlig :) Er foresten 17 år og håper det blir bedre med tiden.

 

Men jeg lurer på, hva sier jenter til dette når de ser det ? Synes de det er ekkelt og kansje tror det er vorter, eller bryr de seg ikke noe om det ? :)

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...