Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Drillo ny landslagssjef i fotball

tendilenz

Drillo som landslagssjef  

70 stemmer

1. 1. Er du fornøyd med valget?

• Ja
      45
    • Nei
      18
    • Vet ikke/ingen formening
      7
  2. 2. Tror du han vil oppnå suksess med landslaget?

• Ja
      39
    • Nei
      22
    • Vet ikke/ingen formening
      9

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jaja, så er Drillo tilbake som sjef. Har mine tvil, det kommer vel ingen nye ideer fra den kanten, men kanskje de gamle ideene fortsatt funker? Han går ihvertfall fra et tøyselag (FK Zebra) til et annet. :cool:

Har gått slik etter Norge sist:

Vålerenga IF

FC Wimbledon

G19-landslaget

Fredrikstad FK

Irak

FK Zebra

Norge

Lenke til kommentar
Mest tragiske er at Trond Sollied ikke engang har blitt forespurt av NFF. Norges klart beste trener etter min mening.

Han var vel ganske så klar på at det ikke var aktuellt da.

Han ville jo bygge opp noe der han var nå, og da er det ikke mye vits i å hente han.

Skjønner godt de norske trenerne sier nei, da man nesten garantert er dømt til å bli norges nye syndebukk om noen mnd.

Håper inderlig vi slipper en ny periode med Drillo fotball jeg da, men ser mørkt ut nå..

Lenke til kommentar
Håper inderlig vi slipper en ny periode med Drillo fotball jeg da, men ser mørkt ut nå..

Ja, huff. Orker ikke en reprise til av VM 98! [/ironi]

Så du tror det samme skjer igjen?

Med dagens spillere og andre lag sin kunnskap om filosfien vi overrasket med på den tiden?

Ikke minst er det også en defensiv og ganske kjedelig form for fotball, som både media og folket har ropt om at skal legges på hylla i mange år.

At den plutselig skal være en eller annen løsning for oss tror jeg faktisk ikke på.

Endret av archongamer
Lenke til kommentar

Nei, jeg har liten tro på Norge på 2. plass på FIFA-rankingen og VM-sluttspill, men det kom mye godt med Drillo. I tillegg er han en flott fyr, med bedre verdier enn det Hareide har. Jeg velkommer Drillo med åpne armer om han skulle bli trener. Har gitt opp landslaget for lenge siden, men patrioten i meg ser kampene fortsatt.

Lenke til kommentar
Nei, jeg har liten tro på Norge på 2. plass på FIFA-rankingen og VM-sluttspill, men det kom mye godt med Drillo. I tillegg er han en flott fyr, med bedre verdier enn det Hareide har. Jeg velkommer Drillo med åpne armer om han skulle bli trener. Har gitt opp landslaget for lenge siden, men patrioten i meg ser kampene fortsatt.

Da er vi nok veldig enige, bortsett fra at jeg mener han fikk sin mulighet, og det trengs nye krefter nå.

Lenke til kommentar

Interessant artikkel:

http://www.dagbladet.no/2009/01/14/sport/f...mentar/4369708/

ET SLIKT SPØRSMÅL kan bare besvares gjennom et tydeligere spillemønster. Øyvind Leonhardsen hadde aldri fått sin internasjonale landslagssuksess hvis ikke treneren hadde bedt ham å bli best uten ball og Jostein Flo hadde aldri blitt kongen av Karl Johan etter at VM-billetten var sikret høsten 1993 med mindre Drillo hadde konstruert den berømte «Flo-pasningen» på taktikktavla.

Den store utfordringen for hver trener er å finne de individuelle egenskapene hos den enkelte som passer til masterplanen for fellesskapet. Der var der Egil Drillo Olsen var så sterk og Åge Hareide tilsynelatende ikke helt nådde fram.

Endret av ahpadt
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...