radalf Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 I det siste har jeg merket at når jeg huker av "Søk kun i titler", så får jeg fortsatt opp masse bullshit som aldri kom opp når jeg søkte på det samme før. Når man huker av for "Søk kun i titler" så skal vel bare trådene med søkeordet i tittelen komme opp? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Hmm, det kan stemme det. Har jobbet med å få flyttet søket over til en ny motor for å få vekk en del treghet i forumet relatert til det. Så at det har dukket opp en feil er nok ikke utenkelig. Skal få sjekke det opp en tur. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Ser også at søk hvor man er blitt quotet ikke kommer med når man merker av "vis som innlegg". Er greit å søke på eget nick for å se om noen har quotet en, men får ikke det opp i resultatene nå slik som før. Nå kommer kun treff om jeg er blitt omtalt av noen opp, noe som er heller lite interessant Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Søket fungerer ikke hvis man ikke velger en underkategori. Søker man etter noe under f.eks "Fritid" så får man opp treff fra hele forumet. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Blir ikke noe beder at søk er enda mer begrenset heller: Ja vi driver å ser på nyutvidelser på serverplattformen, men på den fronten er desverre løsningen nok noen måneder unna enda. Jeg har innført automatisk tidsbegrensning i søkemotoren når datovalg ikke er gjort, samt lagt inn tiddsperrer for hvor ofte man kan søke. Om ikke annet er det som en midlertidlig fiks til vi får forbedret ting på serverfronten. Forhåpentligvis vil det fikse de verste problemene. Nå er ny server installert,kan ikke problemene med søk tittes på? Lenke til kommentar
TSP Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Enig med b-real. Løs opp på restriksjonene og finn ut av disse søkeproblemene. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Vi har godt og vel 30 tjenester til vi skal flytte, så flytteprosessen har vi bare såvidt begynt selv om forumet her er flyttet. Men jeg skal prøve å få jobbet litt med søket ila uken. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Da har jeg fått patchet opp søket en tur. Lenke til kommentar
radalf Skrevet 28. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2009 Funker helt fint nå ja Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 (endret) Nei, ikke helt bra enda. Man kan søke på kun titler, men får fortsatt ikke til å søke i en bestemt forumdel. Endret 28. januar 2009 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg