Coffey Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 (endret) Her kommer det en oversikt over oppdateringene på både den Europeiske og den Amerikanske Playstation Store. Prisene står i kroner, pund, euro, yen eller dollar. 1 pund = 10 kroner. 1 dollar = 6,5 kroner. 1 euro = 9 kroner. ----------------------------------------------------------------------------------------- EU STORE Prisoppdatering: Nedlastbare spill: PS3: PSP: PS1: Demoer: Add-on: Videoer: Themes og Wallpapers: Rock Band DLC: Guitar Hero World Tour DLC: US STORE Prisoppdatering: Nedlastbare spill: PS3: PSP: PS1: Demoer: Add-on: Videoer: Themes og Wallpapers: Rock Band DLC: Guitar Hero World Tour DLC: ----------------------------------------------------------------------------------------- Som de fleste sikkert har oppdaget så har jeg ikke oppdatert på flere måneder, av den grunn at jeg ikke har tid, og glemmer det de gangene jeg kunne hatt tid. Jeg vurderer om jeg skal ta meg selv i nakken nå, og faktisk gjøre dette hver uke, men jeg føler meg ærlig talt ikke veldig motivert. Så, hvis noen har lyst til å overta for meg så send meg PM, og jeg gir det "kildekoden" for tråden. Ellers må vi vel anse denne tråden som død. Aktiviten har ikke vært veldig stor heller. Endret 5. juli 2009 av Koffeinkanin Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Bra dette Kanin kjekt å se at noen holder liv i dette emnet Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Bra tiltak, men kopier tråden til Tharos sitt innhold inn i din, så slipper man å ha 2 poster med innholdet på Store. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 14. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2009 Hvorfor det? Han har oppdateringen fra 18. desember i fjor? Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Nei hvorfor? Så man har alt innhold i en tråd. Lettere og mer oversiktlig, enn å først sjekke den for hva som kom i fjor, og din for i år. Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Kan putte alt Tharos's innhold i en spoiler som 2007-2008 matriale Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Har Tharos fjernet alt som kom før 18.12 på sin tråd nå? Lenge siden jeg har vært på forsiden der skjønner jeg. Vel, da er det jo ikke like mye info som ikke kommer med, men sleng det med i en spoiler eller noe. Da kan jo tråden til Tharos stenges og fjernes som sticky, mens din kan ta over plassen Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 14. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2009 Tharos har bare oppdateringen fra 18.12 på førsteposten ja. Han forenklet den veldig fordi han hadde ikke tid til det. Men, sure, kan ta med den i en spoiler. Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Jeg prøvde lenge å ha med alt som var å finne på butikken, men så kom Sony med oppdateringen som forandret hele utseendet på butikken, og omtrent ingen kategorier inneholdt det samme. Jeg hadde sikkert sittet og sortert innholdet ennå, om jeg skulle ha gjort om førsteposten min til å fremdeles inneholde alt. I tillegg har det dukket opp mye nye ting, som måtte ha hatt egne kategorier osv. Skal innrømme at det hadde vært kult å hatt med alt, men jeg har dessverre ikke fått tid til å gjøre noe slikt. Jeg fikk til og med problemer med å bare oppdatere det nyeste også, jeg har nok mistet litt av interessen også må jeg innrømme, så det beste var uansett at noen andre tar over stafettpinnen med mer tid og interesse. Det fortjener slike tråder også. Takk for at du tar over KoffeinKanin! Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Kjempe tiltak! Er det mulig å ta med JAP store i listen? Lurer litt på hvordan demoer og slikt de har der, har ikke giddet å lage en account enda. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Bra tiltak Koffein, og takker for ditt gamle arbeid Tharos Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 14. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2009 Kjempe tiltak! Er det mulig å ta med JAP store i listen? Lurer litt på hvordan demoer og slikt de har der, har ikke giddet å lage en account enda. Done! Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Vil bare si at SKATE 2 demoen nå er ute på eu og us store og er på ca. 1700mb. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 15. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2009 Jeg oppdatere senere ikveld. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 16. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2009 Se så, oppdatert Skate 2, som Paisley sier! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 (endret) Har faen meg ikke plass til den. Må seriøst skaffe meg harddisk, de 60GB er bare ikke nok nå. Kansje ikke riktig tråd men må den være 5400 rpm eller funker 7200rpm greit og? Og ellers er det bare en vanlig SATA 2.5 harddisk? Takker for hjelp. Nice job, Koffein Endret 16. januar 2009 av tc47 Lenke til kommentar
genser Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Har det kommet noe spennende spill på PSN i det siste? Jeg har tidligere lastet ned alle PixelJunk spillene, samt LastGuy og litt mer, og likt det. Noe nytt bra? Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 17. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2009 Har faen meg ikke plass til den. Må seriøst skaffe meg harddisk, de 60GB er bare ikke nok nå. Kansje ikke riktig tråd men må den være 5400 rpm eller funker 7200rpm greit og? Og ellers er det bare en vanlig SATA 2.5 harddisk? Takker for hjelp. Nice job, Koffein Ikke riktig tråd, nei, men føkk it. Et unntak. Uansett. Google it. You need the sort of drive made for laptop PCs – that's a 2.5” SATA drive. We picked up a whopping 250GB drive - that's more than enough to store several series of recorded TV shows, plenty of games and still loads of space left over for all your photos. The other element to factor in is the speed of the drive. Most are 5400rpm – that's the speed of the drive. You may notice marginally-faster loading and saving times with a 7200rpm drive, but it's not strictly necessary. Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Du er så flink du Håvard! Lenke til kommentar
Amored Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Hadde vært greit om du la til NOK under EU Store siden det er mest relevant med tanke på at dette er vår valuta. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå