Gjest Slettet+19283741 Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Spillet kan lastes ned her: http://www.championshipmanager.co.uk/ Du må registrere deg for å få tilgang til det. Hvis du vil unngå spam i e-post adressen din kan du bruke denne siden: http://www.temporaryinbox.com/ For å laste ned ekstra updates +++ masse annet "user-made stuff" så kan du besøke denne siden: http://www.champman0102.co.uk/ Siste opdatering på databasen er fra december og den virket mer up-to-date enn FM 09 hos toppklubbene. De mindre holder jeg meg ikke oppdatert på. Bruk gjerne tråden til å diskutere taktikk, spillere eller alt annet som måtte falle inn. Lenke til kommentar
alijens Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Spillet kan lastes ned her:http://www.championshipmanager.co.uk/ Du må registrere deg for å få tilgang til det. Hvis du vil unngå spam i e-post adressen din kan du bruke denne siden: http://www.temporaryinbox.com/ For å laste ned ekstra updates +++ masse annet "user-made stuff" så kan du besøke denne siden: http://www.champman0102.co.uk/ Siste opdatering på databasen er fra december og den virket mer up-to-date enn FM 09 hos toppklubbene. De mindre holder jeg meg ikke oppdatert på. Bruk gjerne tråden til å diskutere taktikk, spillere eller alt annet som måtte falle inn. Tusen Takk! Lenke til kommentar
Tommx Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 har fått lastet ned spillet og patchene, men får meling når jeg er inne på spillet om å sette inn CDen. trenger jeg en nocd eller? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 (endret) CM kommer som en enkelt fil med iso filetternavn. Før du kan bruke den på fornuftig vis må du gjøre en av følgende alternativer a) brenn cm 01-02 på en cd. En tom cd koster ca 5-10 kroner. Når du brenner filen må du huske å velge alternativet "brenn iso fil" eller "burn iso file" b) bruk daemon tools (freeware) til å simulere ett optisk drev. Begge løsningene er svært enkle å bruke. Hvis du søker rundt på forumet eller på google så finner du masse informasjon om daemon. EDIT: Beklager, jeg var litt snar når jeg leste innlegget ditt. Så at du har allerede installert spillet. Nei, du skal ikke trenge "nocd". Hvilke av de to alternativene ovenfor bruker du? Endret 13. januar 2009 av Slettet+19283741 Lenke til kommentar
Tommx Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 CM kommer som en enkelt fil med iso filetternavn. Før du kan bruke den på fornuftig vis må du gjøre en av følgende alternativer a) brenn cm 01-02 på en cd. En tom cd koster ca 5-10 kroner. Når du brenner filen må du huske å velge alternativet "brenn iso fil" eller "burn iso file" b) bruk daemon tools til å simulere ett optisk drev. Begge løsningene er svært enkle å bruke. Hvis du søker rundt på forumet eller på google så finner du masse informasjon om daemon. Jeg håper dette var til hjelp. Hvis ikke må du gjerne spørre igjen. EDIT: Beklager, jeg var litt snar når jeg leste innlegget ditt. Så at du har allerede installert spillet. Nei, du skal ikke trenge "nocd" eller noe sånt. Takker for hjelpen, skal bli godt å komme igang me CM 01/02 igjen:D Lenke til kommentar
Schlesien Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Mange gode stunder med dette spillet Husker med glede Maxim Tsigalko, To Madeira, Fausto Rossini, Montella, Alan Smith og alle de andre superspillerne. Nå som det har blitt oppdatert er det vel ikke mange av disse som fremdeles er gode, men fremdeles er det nok et knakende godt spill. Har personlig ikke likt de nyere CM/FM-spillene, dette er favoritten min. Kan nesten ikke begynne å spille dette nå, selv om det frister veldig. Hvis jeg begynner kommer vel studier, trening, dame og annet sosialt liv gå rett til helvete.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Mange gode stunder med dette spillet Husker med glede Maxim Tsigalko, To Madeira, Fausto Rossini, Montella, Alan Smith og alle de andre superspillerne. Nå som det har blitt oppdatert er det vel ikke mange av disse som fremdeles er gode, men fremdeles er det nok et knakende godt spill. Har personlig ikke likt de nyere CM/FM-spillene, dette er favoritten min. Kan nesten ikke begynne å spille dette nå, selv om det frister veldig. Hvis jeg begynner kommer vel studier, trening, dame og annet sosialt liv gå rett til helvete.. Hehe! Sant så sant.. Jeg liker veldig godt denne versjonen også. Husk det er to patcher. En offisiell som retter opp en del feil og muligens noen transfers like etter spillet ble sluppet. Så har du user made patchen som er fra december. Du kan ev. laste ned patcher fra tidligere i 2008 også. Det som kan være litt morsomt er å begynne med en liten klubb for å så prøve å spille seg opp på høyt nivå. Siden dette kan ta mange sessonger kan det være spennende å se hvordan dagens stjerner er, slik som kaka, c.ronaldo for å nevne noen. Man kan også sikkre seg disse for en "billig penge". Lenke til kommentar
Schlesien Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Hehe, merker jeg får lyst til å spille dette igjen. Husker jeg mang en gang dro opp et dårlig lag, det beste eksempelet er vel godeste Yeovil som jeg med tid og stunder førte opp til Premier League og 4. plass her. Andre lag som var morsomme å spille med var bl.a Roma som bare hadde klassespillere, samt Rushden og Diamonds i engelsk tredje divisjon var det vel. De hadde hvertfall et villt transferbudsjett. Tror nesten jeg må spille dette litt i løpet av helga likevel, noen som har forslag til lag som er artige etter de nye updatene? Blir vel litt prøving og feiling med Liverpool først tenker jeg, men tenker først og fremst på et lag jeg kan dra opp et par divisjoner og forme helt selv.. Lenke til kommentar
alijens Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Hehe, merker jeg får lyst til å spille dette igjen. Husker jeg mang en gang dro opp et dårlig lag, det beste eksempelet er vel godeste Yeovil som jeg med tid og stunder førte opp til Premier League og 4. plass her. Andre lag som var morsomme å spille med var bl.a Roma som bare hadde klassespillere, samt Rushden og Diamonds i engelsk tredje divisjon var det vel. De hadde hvertfall et villt transferbudsjett. Tror nesten jeg må spille dette litt i løpet av helga likevel, noen som har forslag til lag som er artige etter de nye updatene? Blir vel litt prøving og feiling med Liverpool først tenker jeg, men tenker først og fremst på et lag jeg kan dra opp et par divisjoner og forme helt selv.. har dratt igang med bare en oppdatering for å ha litt nostalgi.(solskjær)Spiller Torquay fra 3 div og har nå kommet rett opp til 1 div(coca-cola league)det er fortsatt utrolig morro men jeg får feilmelding om for lite fysisk minne innimellom??? og jeg har ny pc fra i høst! Sikkert en feil siden jeg har vista? Jeg har 2 gig ram som burde holde. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 har dratt igang med bare en oppdatering for å ha litt nostalgi.(solskjær)Spiller Torquay fra 3 div og har nå kommet rett opp til 1 div(coca-cola league)det er fortsatt utrolig morro men jeg får feilmelding om for lite fysisk minne innimellom??? og jeg har ny pc fra i høst! Sikkert en feil siden jeg har vista? Jeg har 2 gig ram som burde holde. Har du valgt at programmet skal kjøre i windows 95? Hint, høyreklikk på snarveien din, klikk på den tredje fanen fra venstre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Er det mulig å slette savegames på dette spillet? Finner det ikke i cm mappa. Lenke til kommentar
Schlesien Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Er det mulig å slette savegames på dette spillet? Finner det ikke i cm mappa. Det går hvertfall her hos meg. De har filendelse .sav og ligger rett i CM-mappa. Lenke til kommentar
Bister Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Er det mulig å slette savegames på dette spillet? Finner det ikke i cm mappa. Du kan også gjøre dette inne på menyen i spillet da. Under slett lagret spill. Lenke til kommentar
alijens Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 har dratt igang med bare en oppdatering for å ha litt nostalgi.(solskjær)Spiller Torquay fra 3 div og har nå kommet rett opp til 1 div(coca-cola league)det er fortsatt utrolig morro men jeg får feilmelding om for lite fysisk minne innimellom??? og jeg har ny pc fra i høst! Sikkert en feil siden jeg har vista? Jeg har 2 gig ram som burde holde. Har du valgt at programmet skal kjøre i windows 95? Hint, høyreklikk på snarveien din, klikk på den tredje fanen fra venstre. Joda, jeg fant løsninga på den siden hvor den nye oppdateringa er. Bare skrive inn mere system-minne! Virker nå! Merker en trøtthet og en slags døsighet over livet mitt nå som jeg sover mindre.lol. Ho ho...nå er jeg i Premier League! Men det går ikke så bra nå da.Har ikke penger. Lenke til kommentar
Bister Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Noen som vet om noen av de andre CM spillene ligger ute som freeware? Hadde vært artig å prøvd disse også, da dette er det første manager spillet jeg spilte noen gang. For å se hva som før min tid igjen Lenke til kommentar
AzureDragon Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Nei de gjør ikke det. Men for min del betyr ikke det noe. CM 0102 er DET spillet for meg. Det har vært min største kjærlighet men også min største forbannelse... spilte med Leeds i over 30 sesonger. Suksess med formasjon 3-1-2-1-3 Oppdaget freeware+patcher for noen dager siden! Skolen går til helvete Lenke til kommentar
Bister Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Hehe, er enig at CM 01/02 er DET spillet. Har ikke tall på hvor mye tid jeg har brukt med dette nydelige spillet. Spiller det den dag i dag Lenke til kommentar
Sebaastian Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Har problemer med Daemon tools, får det ikke til å fungere. Det er innstallert, men jeg får ikke åpnet CM. Noen som vet hva som kan være problemet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå