Nidaroo Skrevet 12. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2009 Hva forekommer av at brødene mine alltid blir knallharde? Dette gjelder om de er ny innkjøpte eller ei. Kan det forekomme av at temperaturen på kjøkkenet mitt ikke er direkte varmt? Lenke til kommentar
wûst Skrevet 12. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2009 Haha, var dette et spm. for å lure folk inn i tråden? Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 12. januar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. januar 2009 Nei egentlig ikke. Var bare et spørsmål jeg måtte spørre her, siden jeg skal lage meg egg og pølse, siden brødet var som en stein.. Missa förstår du pojke? Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 12. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2009 Her hjemme så er det mykt fordi vi har et varmt, hus. Har du de f.eks i frysen blir de knallharde og må tines Lenke til kommentar
wûst Skrevet 12. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2009 Ok da så. Men temperaturen på kjøkkenet ditt må jo være ekstrem? Brødene våre er mjuke som ei pute (rimte det?) Eller pakker du de i frysern før du tar dem i skapet? Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 12. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2009 Haha... Herlig tittel Brød blir harde fordi de tørker ut... Pakk dem inn Lenke til kommentar
Gordo Skrevet 12. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2009 Har du de kun i papirposen de kommer i? Da blir de harde etter kort tid. Ta en plastikkpose utenpå samtidig og ligg de i en brødboks. Da holder de seg mye lengre Digg tittel! Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 12. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2009 Plastpose=no good. Den originale posen=no good. Brødpose(sånne gjennomsiktige)=epic win! Lenke til kommentar
Gordo Skrevet 12. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2009 Ja, mente seff de gjennomsiktige posene en får på rull Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 12. januar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. januar 2009 Joda tenkte det også var varmen ...eh kulden på kjøkkenet som hadde noe å si, det har det forhåpentligvis med tanke på at det er kaldt der. Men pleier egentlig å pakke de inn i sånne plastposer, ja sånne som dere sier... men ikke alltid det hjelper ei.. Hjemme hos mor og far har de alltid ferske brød å tilby, derfor jeg begynner å lure på om hva er det som er galt her i hus... Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 12. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2009 (endret) kan være det er noe med luften, hos min bror er alltid brødet seigt etter 1 dag. Hvilket brød kjøper du egentlig? Vi fant ut at Euro shopper brødet er mye dårligere enn brød fra de vanlige bakeriene. Edit: Leif Endret 12. januar 2009 av Hans-O Lenke til kommentar
wûst Skrevet 12. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2009 Coop-brødene fra OBS! er elendige, blir til ny deig ca. etter 2 døgn. Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 12. januar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. januar 2009 Jeg kjøper som oftest det brødet som er...Så lenge det ikke er direkte loff...Men det brødet jeg snakker om nå er "spleise brød" som er og skal være ganske bra! =D Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 12. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2009 mormors gaardsbrød og landemann er begge knallbrød fra coop Lenke til kommentar
Cannabiskopen Skrevet 12. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2009 Klarte såvidt å ta tråden serriøst. Haha. Årets emne-tittel til serriøs tråd. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 12. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2009 W0rd, prøv sånn "steik sjølv brød", så har du i alle fall ferskt brød èin dag. Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 12. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2009 Halvstekte-brød er for amatører... Hjemmelaget-brød er det beste man kan få Lenke til kommentar
aspic Skrevet 12. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2009 Det slo meg ikkje akkurat at trådstartar var pro i brødbaking når h*n ikkje veit kvifor brøda vert harde. Lenke til kommentar
gogg2 Skrevet 12. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2009 Brødbakemaskin syntes jeg også gir ok resultat. De koster ikke allverden og kommer med timer slik at du kan gjøre alt på kvelden. Du får også det brødet du har lyst på med litt eksperimentering. Har du først fått smaken av et ferskt, fyldig og friskt morrabrød går du sjelden tilbake til et sliten, slapt og surt kjøpebrød. Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 12. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2009 Det slo meg ikkje akkurat at trådstartar var pro i brødbaking når h*n ikkje veit kvifor brøda vert harde. Øvelse gjør mester Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå