Gå til innhold

Forumfest i Trondheim v.3 [18+] | 7. februar | Første post oppdatert 04.02


Zlatzman

Anbefalte innlegg

Oppdatering, 4. februar (adresse lagt til):

Foreløpig tid og sted:

7. februar, hos Ba'al:

Min adresse er forresten Klæbuveien 175 B (rød hus, kjelleretg.), kan gi en mer detaljert beskrivelse hvis så måtte ønskes, men legger ut et kart foreløpig.

 

 

Da var det kanskje på tide å få til en forumfest i Trondheim igjen, da det begynner å bli en stund siden sist. Som tidligere har vi 18-årsgrense på treffet.

 

I første omgang er det kanskje greit å finne ut hvem som er interessert og når folk kan. I tillegg må finne et sted å være. Så det ville vært flott om alle som er interessert i å være vert kan melde fra om det.

 

Treffet bør i alle fall være unnagjort før påske, og jeg anbefaler "så-snart-som-mulig" som passende tid. Personlig merker jeg at studiekjøret ikke er så veldig hardt de første ukene av semesteret.

 

Om alle kan krysse av hvilke dager som passer HER ville det vært fint. Og ikke glem å gi sim en god klem på treffet for å mekka avstemningen.

Endret av Zlatzman
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei, takk for invitasjonen. :)

 

Jeg bor nå i Tromsø så det blir nok en lang tur bare for en fest. Det hadde vært veldig gøy å vært med, men jeg melder dessverre pass.

___

 

Litt brainstorming (hva heter det på norsk?): Vi datanerder har jo muligheten til å sette opp et par webkameraer og ha interaktiv forumfest i Trondheim og Tromsø samtidig. Evt. flere plasser.

Lenke til kommentar

@Simen1: Interaktiv forumfest hadde vært artig å få til, krever ikke så mye planlegging bortsett fra å koordinere tidspunkt.

 

@aspic: Hadde vært greit å få ut noen datoer ja, men ingen har informert om når de kan. Går stort sett i "hvis det passer".

 

For meg funker forsåvidt alle fredager og lørdager fint.

 

Bør vi få satt opp en avstemning i tråden over aktuelle datoer?

 

redigert: makan så treig jeg har blitt.

 

@sim: høres bra ut, si fra når du har satt den opp.

Endret av Zlatzman
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...