Intel94 Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Hei. Eg skal kjøpe meg Canon EOS 1000D med kitobjektiv. Og i den forbindelsen så må eg jo ha ei veske. Vil ikkje ha noko "Fotonerdveske" som folk i andre tråder kaller det. For då ender det med at eg ikkje tar med meg kameraet anna enn i høgtidelige selskap. Eg har sett litt på Crumpler vesker på nettet og funne ut at dei virker tøffe. Valget mitt står egentlig mellom Crumpler Messenger Boy (M) eller Crumpler Pretty Boy (L). For dei ligger i prisklassen(500kr) som eg har mulighet til å bruke på veske. problemet er at eg finner ikkje bilder av innsida til "Messenger boy" så veit ikkje kordan plassen er til den i Medium. Trenger eg absolutt Large? Har heller ikkje mulighet for å sjå veskene in real life for eg bur på ein idiotisk plass(Førde) som ikkje selger sånne vesker. Håper på nokon gode råd Lenke til kommentar
SEH Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Jeg kjøpte nylig en Crumpler Messenger Boy (XL) og må si meg veldig fornøyd med utseende og kvaliteten på bag'en. Du kan se de forskjellige størrelsene på crumpler.de 2500 = Medium og 3000 = Large Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Et par andre alternativer som ikke skriker foto. Tamrac Express 7 Lowepro Terracline 100 Jeg har den første og bruker den mye når jeg er på byferie og slingshoten virker for øyenfallene. Tom Lenke til kommentar
arela Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Jeg har også sett etter noe for 1 kamera og et par objektiver. Har satt mine øyne på Naneu (Lima, Sierra eller Tango) Sierra og Tango ser ut til å kunne brukes som slingsekk også. De selges i Norge hos Baggi - mulig flere plasser - men se på hjemmesiden til Naneu for opplysninger, da baggi.no ikke er særlig opplysende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå