MKi7 Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 (endret) Spiller GTA IV offline og lurer på hvor savegames mappen er, slikk at jeg kan eventuelt lagra den til en gang pcen må formateres eller lingnene. Men finner ikke en en slik mappe i Dokumenter der de vanlighvis pleier og ligge. Lurete på om noen hvet hvor man kan fnne denne mappen? Syns det er greit og ha en backup av mappa når uhelet er ute. Endret 11. januar 2009 av Martin_666 Lenke til kommentar
sphaa Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Du må ta kopi av "Games for windows" mappen også siden savegamen en knyttet til kontoen din. Dette er mappene du trenger: C:\Users\Ditt navn\AppData\Local\Rockstar Games C:\Users\Ditt navn\AppData\Local\Microsoft\xlive Lenke til kommentar
TheKris Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 (endret) Du må ta kopi av "Games for windows" mappen også siden savegamen en knyttet til kontoen din. Dette er mappene du trenger: C:\Users\Ditt navn\AppData\Local\Rockstar Games C:\Users\Ditt navn\AppData\Local\Microsoft\xlive Jeg har akkurat samme problem. Noe er gærent med internett (lang og komplisert historie -_-), men nå fant jeg savegamesene mine, takket være deg sphaa! Tusen takk!! Men jeg lurer på en ting. Du sa at hvis man skulle ta backup, måtte man ta backup av "Games for windows" mappen også! Hvor finner jeg denne mappen? Endret 11. januar 2009 av TheKris Lenke til kommentar
sphaa Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Games for windows mappen er Xlive. Altså: C:\Users\Ditt navn\AppData\Local\Microsoft\xlive Lenke til kommentar
MKi7 Skrevet 12. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2009 Hadde komt ca 60% da pcen tok kvelden. Så nå slipper jeg og bekymre meg for at jeg må gjør alt på nytt den 3 gangen. Takker for svar Lenke til kommentar
TheKris Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Games for windows mappen er Xlive. Altså:C:\Users\Ditt navn\AppData\Local\Microsoft\xlive ok, jeg fant den! Takker igjen! :!: Lenke til kommentar
Priest32 Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Users-mappa mi inneholdt ikke mitt navn.. De to navne-mappene som ligger der inneholder kun en undermappa hver, som heter XFER.. Hva kan det bety ? Lenke til kommentar
sphaa Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 (endret) Merkelig. Hvilket OS kjører du? Hvor har du mappen "mine dokumenter"? Vanligis skal den jo den ligge en plass inne i mappen c:\user\Ditt navn Hvis du kjører XP heter kanskje mappen C:\documents and settings\ditt navn (jeg husker ikke helt, kjører vista selv) Endret 14. januar 2009 av sphaa Lenke til kommentar
Priest32 Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Kjører XP Pro SP3 ja.. Ligger en mappe i Mine dokumenter som heter "Rockstar Games/GTA IV/".. Men den inneholder kun tre mapper : Benchmarks, User music og Videos.. Snodig.. Lenke til kommentar
MKi7 Skrevet 14. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2009 Kjører XP Pro SP3 ja.. Ligger en mappe i Mine dokumenter som heter "Rockstar Games/GTA IV/".. Men den inneholder kun tre mapper : Benchmarks, User music og Videos.. Snodig.. Det er der man kan legge inn musikken på den enne radiokanalen. Og Videoene man lagrer fra spillet blir også lagret der, men husker ikke hva Benchmarks mappen hvar. Lenke til kommentar
sphaa Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Du misforstod spørsmålet mitt. Jeg lurer ikke på hvilken mapper som ligger i Mine dokumenter. Jeg lurte på hvordan mappe mine dokumenter ligger i. Min "mine dokumenter" ligger f.eks i C:\Users\I***\Documents (dette er Win7, og I*** er egentlig navnet mitt) Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 På XP er det: C:\Documents and Settings\Navn\Local Settings\Application Data\Rockstar Games C:\Documents and Settings\Navn\Local Settings\Application Data\Microsoft\XLive Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå